Yardım Monitörde Coil Whine Var!

Parlaklık 30'da zaten. 30'da bile geliyorsa denemeye gerek yok.
Biri Hz düşür demiş de cw gelmesin diye 60hz mi yapıyım dksksksksks.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hb müşteri hizmetleri ile konuştum.
Değişim olduğu zaman sipariş sıfırdan oluyormuş ve iade hakkım sıfırdan başlıyormuş.
Bende açıkçası muadilleri 50/55 bandında olduğu ve Kasım indiriminde 37.999₺'ye aldığım için değişim istedim. Gelen üründe de varsa artık iade isteriz.
Ama nethouse değişim yapar mı orası muamma tabi :/.
Devamını bekliyorum hocam olayların. Ben de kulaklık almayı düşünüyom nethouse en ucuzlardan biri şüpheliyim o yüzden
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Loky
Devamını bekliyorum hocam olayların. Ben de kulaklık almayı düşünüyom nethouse en ucuzlardan biri şüpheliyim o yüzden
İade oldu hocam. Yazmayı unutmuşum.
1 gün falan incelediler.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
  • Beğen
Reaksiyonlar: Loky
değişim istemedin mi?
Değişim istedim iade yaptılar 😅
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende zaten markaya güvenim sarsıldığı için bir daha almadım.
Amazon depodan 37k'ya pg27ucdm aldım.
Ölü pikselli falan diyordu ama sorunsuz geldi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,776
Mesajlar
11,070,546
Üyeler
197,981
Son üye
hesapist
Geri
Top