Ekranımı 2 k yapamıyorum

Hasan enes

80+ Bronze
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
737
Reaksiyon skoru
196
Yeni geldi sıfır kurdum windowsu açtım 2 k gelmiyor birde kocaman yazılar küçültemiyorumda hatta daha fazla büyütüyor ekran kartı palit 5060 ti onun sürücüsünüde bulamadım sıfırdan bilgileri verirmisiniz
 
Yeni geldi sıfır kurdum windowsu açtım 2 k gelmiyor birde kocaman yazılar küçültemiyorumda hatta daha fazla büyütüyor ekran kartı palit 5060 ti onun sürücüsünüde bulamadım sıfırdan bilgileri verirmisiniz

FaEon 2k 150 hz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kral görüntüdeki her şey kocaman duruyor onu nasıl düzwltice
 
FaEon 2k 150 hz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kral görüntüdeki her şey kocaman duruyor onu nasıl düzwltice
Masaüstüne sağ tık -> görüntü ayarları -> çözünürük en yükseği seçin.
Driver kurulumdan sonra yapın bu işlemi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,170
Mesajlar
11,085,007
Üyeler
198,253
Son üye
BladeHunteRR
   
Geri
Top