Mat olunca yansıma neredeyse hiç yapmıyor. Glossy olunca ayna gibi yansıtıyor. Ama glossy olmasının şöyle artısı var siyah derinliği, görüntüdeki keskinlik, renk canlılığı vs biraz daha iyi oluyor.
Sol bunun glossy versiyonu, sağ da paylaştığım LG
TR de şu an bunun glossy versiyonu yok.
Eğer yeni dikey rgb düzenine sahip oled monitörleri istiyorsa tr ye geldi ancak pahalı. Eğer para sorun değilse 360hz ultrawide 5.nesil oled monitörler var şu an stokta.
Mat olunca yansıma neredeyse hiç yapmıyor. Glossy olunca ayna gibi yansıtıyor. Ama glossy olmasının şöyle artısı var siyah derinliği, görüntüdeki keskinlik, renk canlılığı vs biraz daha iyi oluyor.
ASUS 34" ROG SWIFT PG34WCDN 0.03Ms 360Hz QD-OLED CURVED GAMING MONITOR fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da
www.vatanbilgisayar.com
Ama pahalı yani. Eğer daha ucuza yüksek Hz istiyorsa XG27AQDPg alabilir. Fakat XG27AQDPg 3.nesil iken üstte paylaştığım ultrawide 360jz modeli 5.nesil panel kullanıyor.
Mat olunca yansıma neredeyse hiç yapmıyor. Glossy olunca ayna gibi yansıtıyor. Ama glossy olmasının şöyle artısı var siyah derinliği, görüntüdeki keskinlik, renk canlılığı vs biraz daha iyi oluyor.
Eğer yeni dikey rgb düzenine sahip oled monitörleri istiyorsa tr ye geldi ancak pahalı. Eğer para sorun değilse 360hz ultrawide 5.nesil oled monitörler var şu an stokta.
Hocam 25 26 27" aralığında yüksek hz ve özellik bakımından iyi bir şeyler bakıyor bunu en iyi siz anlayacağınız için direkt size sordum ultrawidelara çıkacak bütçe yok max 50 60k aralığında mümkünse vadeli
Hocam 25 26 27" aralığında yüksek hz ve özellik bakımından iyi bir şeyler bakıyor bunu en iyi siz anlayacağınız için direkt size sordum ultrawidelara çıkacak bütçe yok max 50 60k aralığında mümkünse vadeli
Ama qd oled eski nesil modellerin kaplaması hassas almadan önce söylemiş olayım. 50k gibi bir bütçede daha sağlam kaplamalı modellere yönelmek daha mantıklı olur. Fakat yüksek Hz bu bütçede başka monitör yok güncel nesil ve glossy olarak.
Mesela konuda sorduğun monitör pg27aqdp mat bir model.
Şu anki güncel modeller 280hz tandem woled, 540hz tandem woled 360hz ultrawide tandem qd oled, 4k 32'' Tandem qd oled modeller.
Yani IPS gibi bir standart olmadığından güncel bir model almak istersen bu söylediklerime yönelmen gerekiyor.
Son olarak hocam üstetki lg yerine xg27aqdpgyi mi seçerdiniz? sizin seçimlerinize güveniyorum şimdiye kadar memnun olmayan görmedim bir kerelik alınacak bir şey uzun ömürlü kullanım istiyor kendisi
Son olarak hocam üstetki lg yerine xg27aqdpgyi mi seçerdiniz? sizin seçimlerinize güveniyorum şimdiye kadar memnun olmayan görmedim bir kerelik alınacak bir şey uzun ömürlü kullanım istiyor kendisi
Ben normalde alacak olsam 4k oledleri tercih ederdim. Eğer 2k almam şart olsaydı bu bütçede XG27AQWMG 280hz alırdım çünkü glossy Tandem Woled tek seçenek bu stoklarda başka yok. Yüksek Hz istediğiniz için atmadım normalde ne lg olanı ne de XG27AQDPg yi almam çünkü benim kullanımıma uymuyor. En iyi görüntüyü veren modeller xg27aqwmg, pg34wcdn, pg32ucdm3 ve xg32ucwmg modelleri. Bunların hiç biri 2k yüksek Hz değil.
Mat alıp memnun olmayan çok olduğu için pek önereyim gelmiyor her ne kadar en yeni nesil panel bu 540hz lg modelinde olsa da. XG27AQDPg de yüksek Hz glossy olan tek ekran ama kaplaması eski olduğu için bu kaplamayı kullanan modellerin ekranını temizlemek oldukça zor ve bazı kusurları daha var.
Yani eğer 280hz yetmiyor en az 360hz olmalı ve 2k 27'' olması da şart dersen glossy olarak alınabilecek modeller sadece eski nesil glossy kaplamalı qd oled monitörlerdir PG34WCDN hariç o da 34'' ve 75k fiyatı var.
Yani boyut ve çözünürlük hariç diğer kriterleri ben belirlesem yüksek ihtimal daha çok memnun kalır diye düşünüyorum. 280hz yeter mi diye sor bence arkadaşına.
Son olarak hocam üstetki lg yerine xg27aqdpgyi mi seçerdiniz? sizin seçimlerinize güveniyorum şimdiye kadar memnun olmayan görmedim bir kerelik alınacak bir şey uzun ömürlü kullanım istiyor kendisi
MSI 60k ya stok girmiş. 5.nesil 360hz bunu alsın bence. 27'' yerine bunu alırsa 5.nesil yeni kaplama, yeni panel, daha yüksek parlaklık vs uzun ömürlü olur. Yüksek Hz alacağım diye eski nesil almasın bence.
Ben normalde alacak olsam 4k oledleri tercih ederdim. Eğer 2k almam şart olsaydı bu bütçede XG27AQWMG 280hz alırdım çünkü glossy Tandem Woled tek seçenek bu stoklarda başka yok. Yüksek Hz istediğiniz için atmadım normalde ne lg olanı ne de XG27AQDPg yi almam çünkü benim kullanımıma uymuyor. En iyi görüntüyü veren modeller xg27aqwmg, pg34wcdn, pg32ucdm3 ve xg32ucwmg modelleri. Bunların hiç biri 2k yüksek Hz değil.
Mat alıp memnun olmayan çok olduğu için pek önereyim gelmiyor her ne kadar en yeni nesil panel bu 540hz lg modelinde olsa da. XG27AQDPg de yüksek Hz glossy olan tek ekran ama kaplaması eski olduğu için bu kaplamayı kullanan modellerin ekranını temizlemek oldukça zor ve bazı kusurları daha var.
Yani eğer 280hz yetmiyor en az 360hz olmalı ve 2k 27'' olması da şart dersen glossy olarak alınabilecek modeller sadece eski nesil glossy kaplamalı qd oled monitörlerdir PG34WCDN hariç o da 34'' ve 75k fiyatı var.
Yani boyut ve çözünürlük hariç diğer kriterleri ben belirlesem yüksek ihtimal daha çok memnun kalır diye düşünüyorum. 280hz yeter mi diye sor bence arkadaşına.
MSI 60k ya stok girmiş. 5.nesil 360hz bunu alsın bence. 27'' yerine bunu alırsa 5.nesil yeni kaplama, yeni panel, daha yüksek parlaklık vs uzun ömürlü olur. Yüksek Hz alacağım diye eski nesil almasın bence.
Hocam kendisi daha çok rekabetçi oyunlar oynayan birisi o yüzden yüksek hz ve ultrawide yerine normal bakıyor bunun yanında kaplamayı pek dert etmeyeceği odasının karanlık olduğunu söyledi bu durumda sanırım ilk attığın LG'ye yöneleceğiz başka bir öneriniz varsa memnuniyetle duymak isterim kendisi aslında benq zowie xl2586x+ alacaktı da o kadar para harcadıktan sonra oled almanın daha mantıklı olduğu konusunda karar kıldırabildim
Hocam kendisi daha çok rekabetçi oyunlar oynayan birisi o yüzden yüksek hz ve ultrawide yerine normal bakıyor bunun yanında kaplamayı pek dert etmeyeceği odasının karanlık olduğunu söyledi bu durumda sanırım ilk attığın LG'ye yöneleceğiz başka bir öneriniz varsa memnuniyetle duymak isterim kendisi aslında benq zowie xl2586x+ alacaktı da o kadar para harcadıktan sonra oled almanın daha mantıklı olduğu konusunda karar kıldırabildim
Mat olması sorun değilse lg yi alabilir. XG27AQDPg eski glossy kaplamaya sahip oldugundan kolay kirleniyor ve temizlemesi zor. Mat da işte fotoğrafta gördüğün gibi keskinlik, siyah derinliği vs kayıp oluyor. Tabii gözle görmekle fotoğrafa bakmak arasında fark var. Glossy olmaması haricinde negatif oldugum bir durum yok lg ye karşı. 4.nesil tandem ve yüksek Hz. Bunun Asus versiyonu glossy ama stoklarda göremedim. Asus ROG Swift PG27AQWP-W diye geçiyor.
Mat olması sorun değilse lg yi alabilir. XG27AQDPg eski glossy kaplamaya sahip oldugundan kolay kirleniyor ve temizlemesi zor. Mat da işte fotoğrafta gördüğün gibi keskinlik, siyah derinliği vs kayıp oluyor. Tabii gözle görmekle fotoğrafa bakmak arasında fark var. Glossy olmaması haricinde negatif oldugum bir durum yok lg ye karşı. 4.nesil tandem ve yüksek Hz. Bunun Asus versiyonu glossy ama stoklarda göremedim. Asus ROG Swift PG27AQWP-W diye geçiyor.
Hocam monitörü ben alacağım şuana kadar ettiğiniz yardımlar için teşekkür ediyorum. Ben Faceit kasan CS2 oyuncusuyum oynadığım oyun ağırlıkla CS2 oluyor ama Forza, GTA, COD, ETS, Asetto Corsa ve Mafia gibi bazıları hikayeli bazıları online oyunlar da oynuyorum arkadaş grubumla. Bu yüzden ilk başta TN panel 600HZ BenQ’ye yöneldim. İlk başta içim çok ısındı ama Forza, Asetto ve ETS2 oynarken kalitenin çok bozulacağından korktum bu yüzden OLED panel istiyorum.