Oled monitör önermiyorum. Pixel Bakımını sürekli yapmanız lazım. Parlaklık değerleri düşük. Bende oluşan Pixel Stuck 2 aydır geçmedi bir piksekde mavi renkte takılı kaldı. Yavaş yavaş parlaklığı düşmeye başlayacak kullandıkça (ömürleri düşük çünkü). Şuan ben acımadan son parlaklıkta kullanıyorum laptoptaki parlaklık bu monitörden kat kat daha iyi. Param çok umrumda değil diyorsanız alın.
Oled renk kalitesi olarak çok iyi, ışık sızması falan olmadığı için güzel görüntü alıyorsunuz. tercih meselesi.
Pixel Stuck için denemediğim yöntem kalmadı elimde kalıcak diye ellemiyorum monitörü. Garanti içinde 3-5 tane istiyorlar diye biliyorum. Samsung'u aradım çözüm bulamadılar. 1 pixel içinde uğraşmak istemedim.