Yardım Arctic Liquid Freezer Lll 360 Argb Kablolarını Nereye Takmalıyım?

e3nzo

80+
Katılım
5 Mayıs 2026
Mesajlar
78
Reaksiyon skoru
16
Arctic Liquid Freezer lll 360 aldım anakartım aorus x870 elite wifi7 soğutucudan FAN VRM PUMP bide 3 pinli bir kablo çıkıyor bunları hangi yuvalara takmalıyım?
 
Ayrıyeten Asus A32 Plus kasada Power Led- ve Power Led+ kablolarını falan bulamadım yeni nesil kasalarda bu kablolar yok mu artık?
 
Arctic Liquid Freezer lll 360 aldım anakartım aorus x870 elite wifi7 soğutucudan FAN VRM PUMP bide 3 pinli bir kablo çıkıyor bunları hangi yuvalara takmalıyım?
2 farklı montaj tipi var o soğutucunun. Kutusunda galiba QR kod ile Youtube videosuna yönlendiriyordu oradan bakın.
 
Tek kabloya dönüştüren dahili kablo var içinde onu kullanabilirsin.

Diğer yöntem şöyle senin anakartın la daha önce topladım; foto

Vrm için herhangi bir 4 pin soketin bağlaman yeter. 4 lü olarak papatya bile yapabilirsin radyatör fanlarınla ama Bi tık sesli olur.
 

Ekler

  • 1000095142.webp
    1000095142.webp
    66.6 KB · Hit: 17
Tek kabloya dönüştüren dahili kablo var içinde onu kullanabilirsin.

Diğer yöntem şöyle senin anakartın la daha önce topladım; foto

Vrm için herhangi bir 4 pin soketin bağlaman yeter. 4 lü olarak papatya bile yapabilirsin radyatör fanlarınla ama Bi tık sesli olur.
Tek kablonun farkı ne olur peki?
 

Ekler

  • 1000093991.webp
    1000093991.webp
    113 KB · Hit: 16
  • 1000094330.webp
    1000094330.webp
    419.6 KB · Hit: 16
Tek kablonun farkı ne olur peki?
Fan > CPU_FAN
VRM > CPU_OPT
PUMP > Anakartın altında bulunan SYS_PUMP kısmına bağladım bu yanlış mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2 farklı montaj tipi var o soğutucunun. Kutusunda galiba QR kod ile Youtube videosuna yönlendiriyordu oradan bakın.
QR Kodda sadece tekli kablonun montajını anlatıyor 4'lü kabloyu anlatmıyor maalesef.
 
Fan > CPU_FAN
VRM > CPU_OPT
PUMP > Anakartın altında bulunan SYS_PUMP kısmına bağladım bu yanlış mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


QR Kodda sadece tekli kablonun montajını anlatıyor 4'lü kabloyu anlatmıyor maalesef.
Gerek yok ayırmaya, biraz daha profesyonel detaycı kullanıcılar için o.
 
ben de olsam öyle kullanırdım sistemi forumdan bir arkadaşa bursada topladım çok benzer sistem yapmışsınız o 9070xt kullanmıştı
 
Gerek yok ayırmaya, biraz daha profesyonel detaycı kullanıcılar için o.
Hocam kabloyu değiştirmem için komple soğutucuyu söküp geri takmam gerekiyor, kablo arka kısımda kalıyor çünkü benim taktığım şekil doğru mu acaba?
 
Hocam kabloyu değiştirmem için komple soğutucuyu söküp geri takmam gerekiyor, kablo arka kısımda kalıyor çünkü benim taktığım şekil doğru mu acaba?
O zaman pump yazan anakarttaki AIO_Pump yazana ya da ona benzer bir isimle yazar. Fan olan CPU_Fan yuvasına, VRM ise herhangi bir fan yuvasına olur ki bence çok bir işe yaramıyor takmasan bile olur.
 
Geri
Top