Hocam öyle ise dediğiniz kaçınılmazbenim ilk akvaryum kasam olacak belkide fazlasıyla beğenicem 33 ten sonra klasik benim olan herşeyi beğenirim![]()
Hocam öyle ise dediğiniz kaçınılmazbenim ilk akvaryum kasam olacak belkide fazlasıyla beğenicem 33 ten sonra klasik benim olan herşeyi beğenirim![]()
Hocam bende akvaryum kasa almayı düşünüyordum yorumunuzu merak ediyorum geçen indirimden alıcaktım bunu vazgeçtim.benim ilk akvaryum kasam olacak belkide fazlasıyla beğenicem 33 ten sonra klasik benim olan herşeyi beğenirim![]()
Hocam biliyorsunuz şu sıralar büyük indirimler oluyor ve olacak DA'nın videoda bahsettiği gibi ondan çok acele etmek istemedim 2000Tl civarına güzel bir kasa indirime girerse alacağım çokta acil bir ürün olmadığı için bekliyorum.indirimli fiyattı iyiydi aslında, ben de önerebilirim istersen hocam
valla ürün geleli 2 gün oldu fakat daha kurulum yapmadım kenarda duruyor öyle kolisinden bile çıkarmadım işlerim çok yoğun olduğu için uğraşamadım ama pazar günümü ona ayırdım ve kurulumu yaptıktan sonra bilgi vereceğimHocam bende akvaryum kasa almayı düşünüyordum yorumunuzu merak ediyorum geçen indirimden alıcaktım bunu vazgeçtim.