Arkadaşlar merhaba 19 yaşındayım ve kendimi biliyorum benden olsa olsa maks. 300 bin sıralama olur. İlk 5-10k yapmadıktan sonra okumanın da çok bir anlamı yok bana kalırsa. Peki ne yapmalıyım? Beceri, yetenek konusunda zamanında futbol oynadım ama apandisit ameliyatı olunca tüm spor hayatım bitti onun dışında çok oyun falanda oynamıyorum öyle bir becerim de yok. Berber, sanayi tarzı meslek öğrenmeli yerlere girmek de pek istemiyorum çünkü artık çırak olcak yaşı geçtim bence 19 yaşından sonra çırak olmak biraz saçma geliyor o mesleği öğrenmem zaten 3 4 yılı alacağı için en erken 22 23 yaşında mesleğimi icra edebilmiş olacağım o da geç oluyor. Kısacası gelecek kaygısı konusunda baya sıkıntı yaşıyorum. Ne yapmalıyım? Ne önerirsiniz? Geleceğin mesleği konusunda yapabileceğim bir şeyler var mı?