Merhabalar, Gaming Gecesi indiriminden 5060 Ti Freedom OEM paketini 54 TL'ye aldım. Ancak aklıma takıldı; bu fiyata veya bir miktar üstüne yine indirimli bir şekilde 9060 XT bulabilmek mümkün mü? Eğer mümkünse siparişi iptal edip 9060 XT almayı düşünüyorum. Tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Teşekkürler.