Goodram 6000 Cl30 Kullanan Var mı? Stabil mi?

Katılım
5 Aralık 2022
Mesajlar
15
Reaksiyon skoru
7
Arkadaşlar merhaba,


GoodRAM IR-6000D564L30S/32GDC (DDR5 6000MHz CL30, 2x16GB) kitini satın almayı düşünüyorum. Ürün hakkında gerçek kullanıcı deneyimi olan var mı?


Özellikle aşağıdaki konular önemli:


  • Hynix A-die / M-die çip durumu (kesin bilgi varsa)
  • AM5 platformunda EXPO stabilitesi
  • 6000MHz CL30 profilde kararlılık
  • Anakart uyumluluğu ve BIOS ayar gereksinimi

Teorik özellikleri iyi görünüyor ancak pratik kullanımda stabilite konusunda net bilgiye ihtiyacım var. Deneyim paylaşan olursa sevinirim.
 
1.35V ise a-die çıkıyordu

1781017568262.webp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,786
Mesajlar
11,081,139
Üyeler
198,193
Son üye
Alquist #1
Geri
Top