Benim gibi birisinin afganistan'a gitmesi mantıklı mı?

Hocam siz fark etmeseniz bile bu depresyon işte. Bu olaylar şuan sizin için çok büyük bir engel gibi geliyor fakat emin olun değil. Her şeyin bir çözümü vardır. Şehrinizden ayrılmak mı istiyorsunuz o zaman ayrılın. Tabii kolay olmayacak biliyorum nerede yaşayacaksın, ne iş yapacaksın bunlar hep kafanı yoran şeyler fakat 1-2 yıl dişini sıkıp düzenini kurduğunda rahatlayacaksın. Şehir değiştirmek ülke değiştirmekten çok daha kolay. Yüksek lisans ile başka bir şehirde üniversite okuyabilirsin mesela. Kaç yaşına gelmişsin ailen seni daha ne kadar tutabilir?
Gerçek depresyon ben depresyonda değilim dediğindir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şehir değiştirme imkanım olacağını sanmıyorum usta,ailemde güven sorunum var,onlar bana güvenmiyorum ben de onlara güvenemiyorum,1.4 206 sürmeme izin verenler önceden düzgün kesmemişim diye tırnak kesmeme izin vermedi düşünebiliyor musun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


depresyon olduğundan değil ama kendi şehrimde sıkıştım,nasıl çıkacağımı bilmiyorum
Tuhaf bi ilişki oluşmuş aranızda maalesef
 
daha bu son bayramda anaannemdeydik babam kötü bir huyumu anlatıp şaka yaptı herkesin ortasında ve herkes de buna güldü,bir insan evladını böyle şaka malzemesi yapar mı
şu olay bizdede var , yani anlamadım konuşacak bir şey mi kalmadı oğlunu eleştiriyorsun akrabalar yanında rencide ediyorsun bende baktım yok böyle olmuyor bende aynı karşılık vermeye başladım o beni rencide ediyor bende konuşulan konuda direk onu ortaya atıyorum bildiğin soğuk savaşa dönüyor tabi yinede hoşuma gitmiyor diye anaya şikayet ediyorduk en başından beri beni haklı buluyordu zaten sonra evde iç savaş çıktı - ve kazandım 1 yıldır kafa rahat
 
Millet avrupa kanada kuzey ulkesine gitmek ister sen afganistan diyorsun. Ne iciyonuz.
 
Dostlar kendi konumu hortlatıyorum,ben çalışacağım diyorum da benden hiçbir şekilde bir milyon TL den fazla para çıkmaz,gemini bunu önerdi,siz ne diyorsunuz?
Paraya bakan biri değilim işin rahatlığına bakan biriyim almanca gibi grammer'i olduğunu sanmıyorum bence ispanyolcayı sökerim B1 seviyesinde,sizce yapılır,sizce orada yazılım işi bulabilir miyim?

1781025252229.webp
 
Dostlar kendi konumu hortlatıyorum,ben çalışacağım diyorum da benden hiçbir şekilde bir milyon TL den fazla para çıkmaz,gemini bunu önerdi,siz ne diyorsunuz?
Paraya bakan biri değilim işin rahatlığına bakan biriyim almanca gibi grammer'i olduğunu sanmıyorum bence ispanyolcayı sökerim B1 seviyesinde,sizce yapılır,sizce orada yazılım işi bulabilir miyim?

Alıntıyı görüntüle
kendi statünü yükseltemediğin için türkiyeden daha düşük profilli ülkelere gitmeyi mi hedefliyorsun ? eğer öyleyse neden afganistan veya paraguay olmak zorunda mücahitin mermisi seker ama kartelinki sekmez diye mi ?
 
eğer öyleyse neden afganistan veya paraguay olmak zorunda mücahitin mermisi seker ama kartelinki sekmez diye mi ?
başkan afganlarda para yok onların keleş 5.45 sıkıyor

kartelde pudra şekeri parası var onlar direk 7.62 atıyor

kendi statünü yükseltemediğin için türkiyeden daha düşük profilli ülkelere gitmeyi mi hedefliyorsun ?
evet,türkiyede tutunabileceğimi düşünmüyorum ustam açıkçası
 
başkan afganlarda para yok onların keleş 5.45 sıkıyor

kartelde pudra şekeri parası var onlar direk 7.62 atıyor


evet,türkiyede tutunabileceğimi düşünmüyorum ustam açıkçası
yolun açık olsun öyleyse, gideceğine inancım tam fakat döneceğine inancım sıfır. türkiye genelinde afganistan hayali kuran tek kişi sen olabilirsin
 
yolun açık olsun öyleyse, gideceğine inancım tam fakat döneceğine inancım sıfır. türkiye genelinde afganistan hayali kuran tek kişi sen olabilirsin
Allahtan arkadaş yanlış yoldan erken döndürdü yoksa afganistana kesin gözüyle bakıyordum

1781030778998.webp
 
Arjantine git gidebiliyorsan fena gelişiyor
 
Afganistandakiler buraya kaçıyor sen oraya gitmek istiyon. Herkeste olduğu gibi gelecek kaygısı yaşıyorsun en iyi bildiğin şeyi yap anne baba mantıksız konuşabilir biraz kalın kafa olabilir anne baba sonuçta günün sonunda hayatındaki en önemli insanlar.
 
Afganistandakiler buraya kaçıyor sen oraya gitmek istiyon. Herkeste olduğu gibi gelecek kaygısı yaşıyorsun en iyi bildiğin şeyi yap anne baba mantıksız konuşabilir biraz kalın kafa olabilir anne baba sonuçta günün sonunda hayatındaki en önemli insanlar.
başkan ampülüne kondurayım bu paraguay fikrinden anneme bahsettim orada seni yamyamlar yer diyor bak ben böyle insana niye bir şey söyleyeyim işte
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arjantine git gidebiliyorsan fena gelişiyor
başkan araştırdım 2 sene önce gidip göçmenlik ofisinden geçici oturum izni alıp kalmam gerekiyormuş ondan sonra direk kalıcı oturum alabiliyormuşum,3 sene kalıcı oturum yaptıktan sonra vatandaşlığa başvurabiliyormuşum sanırım
 
Geri
Top