Ryzen 5 3600 İşlemci Soğutucu Önerisi

Arctic mx6 sürdüm ve evet kasanın hava akışı yeterli değil arkaya ve üste egzoz fanları almayı düşünüyorum da asıl kafamı kurcalayan benim bu değerler acaba normal değil mi eğer değilse bi sıkıntı mı var acaba. Yani normal olmadığını biliyorum da bu koşullara göre garip mi acaba
macunu düzgün sürdüğünden eminsen macun orjinalse ve fanı tam oturttuysan bir nebze yüksek ama abartı şekilde değil o kasa havalandırma konusunda yenilenmişi dışında cidden kötü fanların reverse altta onlar doğru ama tam cam fanus gibi olduğu için warcry tam bir şey diyemiyorum egzoz fan etkiler ama ne kadar etkiler orası muamma
 
Macun orijinal teknobiyotikten yani resmi satıcıdan aldım yoğun bi macun olduğu için kullanım kılavuzundaki gibi x şeklinde sürdüm ve soğutucu montajı da 4 değil 2 vidalı yani çok rahat onda da hata yapmam çok zor
 
Arctic mx6 sürdüm ve evet kasanın hava akışı yeterli değil arkaya ve üste egzoz fanları almayı düşünüyorum da asıl kafamı kurcalayan benim bu değerler acaba normal değil mi eğer değilse bi sıkıntı mı var acaba. Yani normal olmadığını biliyorum da bu koşullara göre garip mi acaba
Egzoz fansız kasanın içi hamama döner, yan camı çıkarıp dene farkını görürsün.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

macunu düzgün sürdüğünden eminsen macun orjinalse ve fanı tam oturttuysan bir nebze yüksek ama abartı şekilde değil o kasa havalandırma konusunda yenilenmişi dışında cidden kötü fanların reverse altta onlar doğru ama tam cam fanus gibi olduğu için warcry tam bir şey diyemiyorum egzoz fan etkiler ama ne kadar etkiler orası muamma
Bu kasa şimdi alttan hava alıp yandan mı veriyor? Öyleyse de biraz garip bir hava akışı olur. Asıl sıcaklık egzoz fan civarlarında birikir hem ekran kartı oraya hava atıyor hem kule fan oraya hava veriyor çünkü. O bölge bende egzoz fan varken bile aşırı sıcaktı tek fan zor tahliye ediyordu, tam o bölgenin üst fan kısmına ikinci bir fan taktım böyle biraz dengelendi.
 
Son düzenleme:
Egzoz fansız kasanın içi hamama döner, yan camı çıkarıp dene farkını görürsün.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu kasa şimdi alttan hava alıp yandan mı veriyor? Öyleyse de biraz garip bir hava akışı olur. Asıl sıcaklık egzoz fan civarlarında birikir hem ekran kartı oraya hava atıyor hem kule fan oraya hava veriyor çünkü. O bölge bende egzoz fan varken bile aşırı sıcaktı tek fan zor tahliye ediyordu, tam o bölgenin üst fan kısmına ikinci bir fan taktım böyle biraz dengelendi.
Arkaya 1 veya 2 tane 8cmlik egzoz fanı alsam ne kadar fark eder acaba sende ne kadar fark etmişti
 
Egzoz fansız kasanın içi hamama döner, yan camı çıkarıp dene farkını görürsün.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu kasa şimdi alttan hava alıp yandan mı veriyor? Öyleyse de biraz garip bir hava akışı olur. Asıl sıcaklık egzoz fan civarlarında birikir hem ekran kartı oraya hava atıyor hem kule fan oraya hava veriyor çünkü. O bölge bende egzoz fan varken bile aşırı sıcaktı tek fan zor tahliye ediyordu, tam o bölgenin üst fan kısmına ikinci bir fan taktım böyle biraz dengelendi.
hocam kasada ön alt yan arka 2 çapraz hava akışı var çok saçma konumlandırılı filtreleri
 
https://www.n11.com/urun/game-maste...t=1daoycx8_1drl9spo&adj_campaign=Akakce_Genel
aynu işlemci de şunu kullanıyorum çok işe yarıyor valla claws termal macun ile
bu ürünün üstünde başka marka etiketlisini sırasıyla r2600x, r3600x ve r5600x ile kullandım. en sonda da i5 11e takıp kardeşime verdim. bütçenin yarısını kullanmış olursun cebinde paran da kalır ve ekstra soğutursun. doğrudan benim aldığım şu an 725 liraymış amazonda

tek sorun fanlar rainbow oluyor görüntüsünü beğenmeme durumun olabilir o kadar. görsel ile ilgili bir beklentin yoksa fiyatı da çok güzel.

1781081694300.webp


termal macunda da çok uzun zamandır wipaste kullanıyorum
r2600x, r3600x ve r5600x, i5 11, 5800x3d ve 7800x3d için kullandık onlarda da hiçbir sorun yaşamadım. paket içeriği oldukça dolu
1781081939324.webp
 
bu ürünün üstünde başka marka etiketlisini sırasıyla r2600x, r3600x ve r5600x ile kullandım. en sonda da i5 11e takıp kardeşime verdim. bütçenin yarısını kullanmış olursun cebinde paran da kalır ve ekstra soğutursun. doğrudan benim aldığım şu an 725 liraymış amazonda

tek sorun fanlar rainbow oluyor görüntüsünü beğenmeme durumun olabilir o kadar. görsel ile ilgili bir beklentin yoksa fiyatı da çok güzel.

Alıntıyı görüntüle

termal macunda da çok uzun zamandır wipaste kullanıyorum
r2600x, r3600x ve r5600x, i5 11, 5800x3d ve 7800x3d için kullandık onlarda da hiçbir sorun yaşamadım. paket içeriği oldukça dolu
Alıntıyı görüntüle
7800X3D’de nasıl bir performans verdi bu macun hocam? Ben de yakın zamanda macunu yenilemeyi düşünüyorum.
 
7800X3D’de nasıl bir performans verdi bu macun hocam? Ben de yakın zamanda macunu yenilemeyi düşünüyorum.
şu an 3. ayında herhangi bir sorun yaşamadık ama Arctic Liquid Freezer III Pro ile kullanıyoruz
 
Güzel soğutucu hocam, yük altında ortalama değerleri neler oluyor peki? Bende Thermalright Phantom Spirit kullanıyorum aktif olarak.
Phantom spirit gibi bir kule tipin varsa sıvı soğutmaya ihtiyacın yok hocam.
7800x3d alsan bile yeterli olur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,634
Üyeler
198,173
Son üye
umutyavyz
Geri
Top