Öneri Forza Horizon 6’Daki Tüm İlerlemenizi Kaybedebilirsiniz

Eski nfsleri kimse oynamaz artık kankim. Yenileride vasat oynanacak gibi değil. Hepsini oynadım 2 saat sabredemedim.

Forza’da yeterince hikaye var zaten. Oyunu hikayeye boğarsan seni memnun edecekler diye bu sefer bir sürü forza hayranının tepkisini alacaklar. Forza en iyi şeyi yapıyor merak etme.
Aynen zaten bir sürü hikaye görevleri oluyor etrafı keşfettikçe. Bi tane japon kızla yapıyonuz işte. Hikaye görevleride yapmak zorunlu değil zaten.
 
Oyuncular aşağıdaki arabaları kullanmanız veya yükseltmeniz durumunda oyun kayıtlarının silindiğini bildiriyorlar. Arabaya sahip olup sürenlerde pek bir şey olmamış ama yükseltip modifiye edenler bu sorunları yaşamış. Nolur nolmaz yapmayın bütün ilerlemeniz boşa gidebilir


Xbox haberinin olduğunu söyleyip duruma el atmış.

Alıntıyı görüntüle
Burada yapmayin denilenlerin hepsini yaptim ve daha sorun olmadi. Bir girince boya da yapayim ahah
 
ya ben normal oynarım zaten ama birazda hikaye istiyo insan düzgün bi anlatımlı içine alacak . naasıl enis kirazoğlu callofduty den bf den 6 8 saatlik hikaye istiyor benimkide öyle
 
Aynen zaten bir sürü hikaye görevleri oluyor etrafı keşfettikçe. Bi tane japon kızla yapıyonuz işte. Hikaye görevleride yapmak zorunlu değil zaten.
Zorunda olmamak da iyi bişey. Belki adam hikaye istemiyor oyuna girdiği gibi takılmak istiyor. Forza bunu iyi düşünmüş. Nfs olsa bayık hikayesini oflaya oflaya bitirmeye çalışırdık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Burada yapmayin denilenlerin hepsini yaptim ve daha sorun olmadi. Bir girince boya da yapayim ahah
Bi sabah uyandığında sen

IMG_5330.webp
 
Zorunda olmamak da iyi bişey. Belki adam hikaye istemiyor oyuna girdiği gibi takılmak istiyor. Forza bunu iyi düşünmüş. Nfs olsa bayık hikayesini oflaya oflaya bitirmeye çalışırdık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bi sabah uyandığında sen

Alıntıyı görüntüle
Forza horizon 4 de 600 saatlik save gitt benim , takmadım. Bunu hiç takmam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Forza horizon 4 de 600 saatlik save gitt benim , takmadım. Bunu hiç takmam
Mailden hepsini geri verdiler , süper çarklar dahil tabi ilerleme gitmesi üzücü olsa da . Bunda da aynısı olur
 
Geri
Top