🔥İndirim Samsung Odyssey G5 27" 1 Ms 2k Pivot 180 Hz 🔥 6.999₺

va panel cırt
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Al sata gider belki o açıdan da bakılabilir kullanıcısı almayacaksa
al satçı mekanı değil burası ayrıca zarar edersin
 
Bu sıralar 27 inç 2k monitör bakıyorum 10k ve altına, fiyatı uygun geldi baya. Önerir misiniz? Bir de IPS daha çok öneriliyor, VA olmasını dezavantaj olarak düşünebilir miyiz?
 
Ne diyorsunuz beyler alınır mı alınmaz mı şimdi kullanmak için
bunu al 1000 e değer alttaki sepette düşüyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu sıralar 27 inç 2k monitör bakıyorum 10k ve altına, fiyatı uygun geldi baya. Önerir misiniz? Bir de IPS daha çok öneriliyor, VA olmasını dezavantaj olarak düşünebilir miyiz?
bunlara da bakabilirsin, film için alıyorsan VA olur.
 
bunu al 1000 e değer alttaki sepette düşüyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bunlara da bakabilirsin, film için alıyorsan VA olur.
ben çok az oyun oynarım genelde pc de takılırım haber video tasarım falan VA daha mı uygun olur
 
ben çok az oyun oynarım genelde pc de takılırım haber video tasarım falan VA daha mı uygun olur
yine de ips e giderim. ViewSonic olan iyi ama hopörlor de istiyorsan bu var o bütçelerde görüntü de güzel.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,335
Mesajlar
11,076,176
Üyeler
198,108
Son üye
Miran_çakar
Geri
Top