🔥İndirim Leobog Hi75c Pro Alüminyum Mekanik Klavye (Stoklar Güncellendi!!!)

Son düzenleme:
modeli çok beğenedim, adam akıllı uygulaması olsa alıcam.
Sesi nasıl video atma şansınız varmı strawberry switch
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


x2 fiyat çok be
Asla etmez , bulursan 2. elden m1w nin tmr modeli var hem manyetik hem mekanik sw gri kasalı o alınır
 
Bazı arkadaşalar f4 hepsinde yok demişler arkadaşlar hepsinde var orada yazan modeller klavye modellerin isimleri bütün modeller mevcut oradaki ayrımı bende görüyorum benim kassettim aşşağıda f4 yazam modeller için hepsinde var yazdım
 
Bazı arkadaşalar f4 hepsinde yok demişler arkadaşlar hepsinde var orada yazan modeller klavye modellerin isimleri bütün modeller mevcut oradaki ayrımı bende görüyorum benim kassettim aşşağıda f4 yazam modeller için hepsinde var yazdım
kardeşim arada / var zaten iki klavye de elimde mevcut yazdığı gibi dark worldin hangi swlisi alırsan al fr4 plate ile gelmiyor pp plate geliyor , dark world white jelly folding pp diğerleri fr4 plate

1781369093355.webp
 
aula f75ten geçmeye değer mi
Değer, ikisi kıyaslanmaz bile Hi75 tokatlar geçer, zamanında Aula'yı yok parasına Temu'dan alanların ağzında nasıl güzel bir tat bıraktıysa fiyatından dolayı hala övülüyor, çok şaşırtıcı. Overrated'ın sözlük karşılığı şu anda fiyatıyla beraber değerlendirildiğinde.
Kalbim Akko monsgeek diyor mantığım Leobog
Akko daha üst segment bir ürün ancak aralarında 2500TL gibi bi fiyat farkı vermeye değecek büyüklükte bir fark bulunmuyor.
Mutlaka sıfır ve taksitli alacaksan Hi75 al, ikinci el ile bir sorunun yok ise M1V5 bununla neredeyse aynı fiyata denk geliyor o zaman alınır.
monsgeek 6k etmez , kasası yüksek olduğu için kasa olarak da daha ağır ama hi75teki yazım hissini asla alamazsın , 2. elden 3 e çözersen anca o şekil
Bence de 6k fazla. 4.5 ideali.
Kasası sadece yüksek değil, malzemesinden "boyasına" kadar daha kaliteli.
Yazım hissiyatı tamamen kişisel ve çoğunlukla* switchlerle alakalı. "hi75teki yazım hissini asla alamazsın" çok sığ bir yorum olmuş.
Not: Ben de M1V5'in standartlarına çok bayılmıyorum switchleri değiştirdim.
"2. elden 3 e çözersen anca o şekil" Biraz fazla iyimser/ölücü bir fiyat skalası. 4'ün biraz aşağısı denilebilir.
 
Değer, ikisi kıyaslanmaz bile Hi75 tokatlar geçer, zamanında Aula'yı yok parasına Temu'dan alanların ağzında nasıl güzel bir tat bıraktıysa fiyatından dolayı hala övülüyor, çok şaşırtıcı. Overrated'ın sözlük karşılığı şu anda fiyatıyla beraber değerlendirildiğinde.

Akko daha üst segment bir ürün ancak aralarında 2500TL gibi bi fiyat farkı vermeye değecek büyüklükte bir fark bulunmuyor.
Mutlaka sıfır ve taksitli alacaksan Hi75 al, ikinci el ile bir sorunun yok ise M1V5 bununla neredeyse aynı fiyata denk geliyor o zaman alınır.

Bence de 6k fazla. 4.5 ideali.
Kasası sadece yüksek değil, malzemesinden "boyasın" kadar daha kalın.
Yazım hissiyatı tamamen kişisel ve tamamen switchlerle alakalı. "hi75teki yazım hissini asla alamazsın" çok sığ bir yorum olmuş.
"2. elden 3 e çözersen anca o şekil" Biraz fazla iyimser/ölücü bir fiyat skalası. 4'ün biraz aşağısı denilebilir.
ikisini karşılaştırmak için hi8 le karşılaştırmamız lazım benim elimde 3 klavye de var monsgeek hi8e göre üstün kalmıyor yani üst segmentle vs alakası yok tamamen yapısal , hi75 in yüksekliği daha kısa hafifliği de ondan kaynaklı , yorumumun arkasındayım hi75teki yazım hissini ses olarak düzelteyim monsgeeke ne takarsan tak asla alamazsın kasa yapısından kaynaklı sesi o kadar iyi çıkıyor bende hi75 m1 v5 m1w hi8 dördü de var ona göre karşılaştırma yapıyorum :) ama şu da gerçek akko daha premium belki üst sınıf diye onu kastetmişsinizdir bilemiyorum kutu içerikleri vs karşılaştırıldığında monsgeek ezer
 
ikisini karşılaştırmak için hi8 le karşılaştırmamız lazım benim elimde 3 klavye de var monsgeek hi8e göre üstün kalmıyor yani üst segmentle vs alakası yok tamamen yapısal , hi75 in yüksekliği daha kısa hafifliği de ondan kaynaklı , yorumumun arkasındayım hi75teki yazım hissini ses olarak düzelteyim monsgeeke ne takarsan tak asla alamazsın kasa yapısından kaynaklı sesi o kadar iyi çıkıyor
Bakın, ben de yorumumun arkasındayım.
Bu işler tamamen kişisel zevkler. Size öyle geliyor diye bu bir olgu olmuyor değil mi?
Buna da itiraz etmeyin rica ediyorum. O sizin fikriniz neticede başkaları diğerini beğenebilir.
Bu arada ben de katılıyorum ben de M1V5'in switchlerini değiştirmiştim mesela.
Ama bu yine de bu işin kişisel oluşunu değiştirmiyor. Hani bu şekilde bu net olarak böyleymiş gibi ifade edilmemeli.
Bunun dışında genel kasa ve kalite olarak bakarsak Akko daha önde kalıyor. Hani aynı fiyat skalasında kesinlikle tek tercih var o nedenle.
Fiyatlar arasında bu kadar fark varken ise sıfır olarak değerlendirilecekse FP olarak mantıklı olan tabiiki Hi75.
 
Ben auladan geçtim. Ses ve hissiyat olarak auladan bir farkı yok. Turquoise switchler graywoodlara çok benziyor zaten. Sadece aliminyum kasa olması iyi.
o zaman harcama sapıklığımı devam ettirmeye gerek yok. hesabımdaki tüm nakiti de faize kitledim belki k.kartıyla alırım diyordum da almasam daha mı iyi o zaman
 
1781370458100.webp

Bu arada tetst yaptığımda kabloluda 1000hz verdiği oldu. 500 hz değil yani bence.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

o zaman harcama sapıklığımı devam ettirmeye gerek yok. hesabımdaki tüm nakiti de faize kitledim belki k.kartıyla alırım diyordum da almasam daha mı iyi o zaman
Aula temizse keyfi harcama yani çok gerek yok.
 
Geri
Top