hocam itopyada bi sıvı soğutucusu var onu alsam fpslerim yükselir miHava sıcak + stok fan var ise yüksek olur. İyi bir termal macun sürüp Kule tipi soğutucu kullanmalısın.
yok hocam yapmadım sıvı soğutucuya geçmeyi düşünüyorumBakım yaptınmı aldığından beri ? Termal macun ne zaman değişti ?
fpslerin sıcaktan dolayı düşüyorsa yükselirde gerek yok sıvıya kaliteli kule tipi yeterli olurhocam itopyada corsairin bi sıvı soğutucusu var onu alsam fpslerim yükselir mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
yok hocam yapmadım sıvı soğutucuya geçmeyi düşünüyorum
hocam sizce şuna geçilir mi sonrasında işlemci vs değiştireceğim çünküfpslerin sıcaktan dolayı düşüyorsa yükselirde gerek yok sıvıya kaliteli kule tipi yeterli olur
Geçilir lcdli model fiyatı bi uygun geldi niyeysehocam sizce şuna geçilir mi sonrasında işlemci vs değiştireceğim çünkü
![]()
NZXT Kraken Elite 240 AIO LCD 240mm RGB Siyah Sivi Islemci Sogutucusu | ITOPYA
NZXT Kraken Elite 240 AIO LCD 240mm RGB Siyah Sivi Islemci Sogutucusu En iyi fiyat seçenekleri ile RL-KN24E-B2 ITOPYA.COM'dawww.itopya.com
sağolun fps yükselmesi olur mu sizceGeçilir lcdli model fiyatı bi uygun geldi niyeyse