İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Başıboş Sokak Köpeği Sorunu Sona Erecek

fatik1881

80+ Bronze
Katılım
3 Ocak 2024
Mesajlar
1,195
Reaksiyon skoru
615
Haberin Tamamı tv100

Bakan Çiftçi tarih verdi: Başıboş sokak köpeği sorunu sona erecek
Geçtiğimiz gün Güvenli Sokaklar ve Yaşam Hakkını Savunma Derneği ile bir araya gelen İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, görüşme sonrası çok kritik açıklamalarda bulundu. Yılbaşına kadar başıboş sokak köpekleri sorununun çözüleceğini vurgulayan Bakan Çiftçi, Türkiye genelinde yürütülen sistemli çalışmalar neticesinde sahipsiz köpeklerin yüzde 89’unun toplandığını belirtti.

YILBAŞINA KADAR SOKAK KÖPEKLERİ TOPLATILACAK

Görüşme sonrası sokak köpeklerine ilişkin önemli açıklamalarda bulunan İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Türkiye genelinde yürütülen sistemli çalışmalar neticesinde sahipsiz köpeklerin yüzde 89'unun toplandığını belirtti.

Burak Doğan'ın aktardığı bilgiye göre, toplama oranının yakın zamanda yüzde yüze ulaşacağının altını çizen Bakan Çiftçi, yılbaşına kadar tüm başıboş sokak köpeklerinin toplatılacağını vurguladı.

"MUHALİF BELEDİYELER UMURSAMAZ DAVRANIYOR

Bakan Çiftçi özellikle bazı CHP'li büyükşehir ve il belediyelerinin yasayı uygulama ve köpekleri toplama konusunda işi yokuşa sürdüğünü, adeta "ayak direttiğini" ve "umursamaz" davrandığını kaydetti.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Hayatımda köpeklere dokunmamış olmama rağmen köpek kisti kaptım ve ameliyatlık olduk. Allah’tan tedavisi olan bir şeydi. Köpekler yürüyen hastalıktır. Oturdukları yattıkları geçtikleri yerlere parazit saçar ve her canlıya bulaştırırlar. Hastalık harici kendileride zararlı. Bir gün sokakta parçalanan çocuklar sizinde kardeşiniz çocuğunuz arkadaşınız olabilir.

Bunları toplayandan Allah razı olsun. Desteklenmeli ve bu işin peşi bu sefer bırakılmamalı. Sokakta köpek olmaz. Köpek dediğin kimine göre evde kimine göre bahçede kimine göre çobanın yanında olur. Avrupa’da sokaklarda bir tane başıboş köpek olmadığı gibi bizde de olmamalı.

Buradan kedi ağabeylere selam.
 
Üç ay önce de sona erecekti. Ülkede en fazla kuduz vakası çıkan il Urfa. 2024'ten önce ne yapmışlar örneğin Urfa'da? Belediyeleri kaybedince suçu beldiyelere atıyorlar. Üstelik 31 Mart 2024'ten sonra ana muhalefet konumuna düşmüş bir parti, kelimeleri doğru seçmeli. :)
 
Üç ay önce de sona erecekti. Ülkede en fazla kuduz vakası çıkan il Urfa. 2024'ten önce ne yapmışlar örneğin Urfa'da? Belediyeleri kaybedince suçu beldiyelere atıyorlar. Üstelik 31 Mart 2024'ten sonra ana muhalefet konumuna düşmüş bir parti, kelimeleri doğru seçmeli. :)
Sokakta ki köpek için ne yapmalı diye bende kimsenin bir fikri yok temmuz ayin da yine CNC operatörü olarak ise başı yapacağım benim işe giderken ki yolda çok fazla köpek oluyor kiimin saldırgan Kimin uysal olduğu bilemesin bence mutlak bir çare lazım
 
Önceden köpekler tarafından kovalandım, kardeşimle köydeyken köşeye sıkıştırıldım,5 yaşında bilmiyorken uyuyan köpeği sevmeye çalıştığım için ısırıldım hala izi var,bu konuda işini yapmayanın çoluğu çocuğundan kan kusa kusa çıksın İnşaAllah
 
Bakan Çiftçi özellikle bazı CHP'li büyükşehir ve il belediyelerinin yasayı uygulama ve köpekleri toplama konusunda işi yokuşa sürdüğünü, adeta "ayak direttiğini" ve "umursamaz" davrandığını kaydetti.
Bu Cehaplıların ülkeye bir gram faydası olacak mı acaba. İşleri güçleri yobaz izmirli teyzeleri memnun etmek.
 
Bu Cehaplıların ülkeye bir gram faydası olacak mı acaba. İşleri güçleri yobaz izmirli teyzeleri memnun etmek.
Benim için ne cumhuriyet halk partisi ne Ak Parti'nin bu millet için faydalı bir şey yapacağına açıkçası inancım Yok o yüzden Zafer partisi ne üye olup Özdağ liderliğinde devamı etme kararı aldım
 
Benim için ne cumhuriyet halk partisi ne Ak Parti'nin bu millet için faydalı bir şey yapacağına açıkçası inancım Yok o yüzden Zafer partisi ne üye olup Özdağ liderliğinde devamı etme kararı aldım

İmralı'dan çıkmayanlar Zafer Partisi'ne destek verenleri ergen diye aşağılama akımı başlatmıştı. Hâlâ devam ediyor mu bilmiyorum. Bir de üç dört kişi aynı partiye destek çıktığınızı ulu orta yazmayın, kayyum atıyorlar.
 
İmralı'dan çıkmayanlar Zafer Partisi'ne destek verenleri ergen diye aşağılama akımı başlatmıştı. Hâlâ devam ediyor mu bilmiyorum. Bir de üç dört kişi aynı partiye destek çıktığınızı ulu orta yazmayın, kayyum atıyorlar.
Bir ara gerçekten Zafer partisi destekleyeere ergen diyen tuhaf düşük zekalı insanlar vardı soyları şimdilik tükendi galiba bir süredir görmüyorum
 
Benim için ne cumhuriyet halk partisi ne Ak Parti'nin bu millet için faydalı bir şey yapacağına açıkçası inancım Yok o yüzden Zafer partisi ne üye olup Özdağ liderliğinde devamı etme kararı aldım
Neye inancın yok yapılanları görmüyon mu kafanızı kaldırın gerçek dünyaya bakın sözcü tv halk tv izlemekle olmaz bu işler. Zafer partisinin görüşleri çok itopik ve gençleri kendine çekmeye yönelik gaza getirici şeyler yapıyorlar ama hepsi gerçekten uzak.
 
toplanması süper olur kapımızın önündeki köpekler çeteleşmiş binadan çıkmaya korkar olduk
 
Neye inancın yok yapılanları görmüyon mu kafanızı kaldırın gerçek dünyaya bakın sözcü tv halk tv izlemekle olmaz bu işler. Zafer partisinin görüşleri çok itopik ve gençleri kendine çekmeye yönelik gaza getirici şeyler yapıyorlar ama hepsi gerçekten uzak.
Ne yapım CHP AKP gibi HDP arkasından gidenlerimi desteklim
 
Neye inancın yok yapılanları görmüyon mu kafanızı kaldırın gerçek dünyaya bakın sözcü tv halk tv izlemekle olmaz bu işler. Zafer partisinin görüşleri çok itopik ve gençleri kendine çekmeye yönelik gaza getirici şeyler yapıyorlar ama hepsi gerçekten uzak.

Türkiye'de Türk kimliğinin sindirilmesine karşı olmak çok ütopik oldu gerçekten. Ya da hayaldi gerçek oldu diyelim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,607
Mesajlar
11,078,919
Üyeler
198,156
Son üye
cazan
Geri
Top