XxZeMaHSeRxX
80+ Bronze
- Katılım
- 1 Haziran 2022
- Mesajlar
- 1,499
- Reaksiyon skoru
- 188
s.a
beyler bi chrome açık içindede bu forum açık. başka açık bir şey yok pc de 7 GB ram kullanıyor bune gözünü sevim
10 LTSC ye geçicem valla . siz ne diyonuz
bu 11 i güncel olsun diye kurdum hani göze hoş geliyor çünkü teması felan ama bu kdr ram kullanma çok gereksiz yemin ederim pc nin kastığını hissediyorm hissettiriyor
işlemci değiştm kule tipi fan bile aldm daha onun hızını göremedm pc de
beyler bi chrome açık içindede bu forum açık. başka açık bir şey yok pc de 7 GB ram kullanıyor bune gözünü sevim
10 LTSC ye geçicem valla . siz ne diyonuz
bu 11 i güncel olsun diye kurdum hani göze hoş geliyor çünkü teması felan ama bu kdr ram kullanma çok gereksiz yemin ederim pc nin kastığını hissediyorm hissettiriyor
işlemci değiştm kule tipi fan bile aldm daha onun hızını göremedm pc de