Ipad'imin Pil Sağlığındaki Bu Düşüş Normal mi ?

Dustares

80+ Silver
Katılım
28 Ekim 2023
Mesajlar
2,703
Reaksiyon skoru
1,060
Merhabalar 1 eylül 2025 tarihinde hb üzerinden iPad A16 aldım. Bugün arkadaşımla konuşurken tabletin mevzusu açıldı girip pil sağlığına bakayım dedim gördüğüm değer karşısında baya şaşırdım normal bir kullanıcı olarak yani herhangi bir oyun oynanmadı aktif bir şekilde belki bu 10 ay içinde birkaç saat oyun oynanmıştır yani denemek amaçlı diyebilirim pil sağlığının bu kadar düşmesi normal mi tablete sadece Kick ve YouTube izlemek için kullanıyorum bazen tableti kullanmayı bile unutuyorum yani masanın üstünde duruyor bu değerler sizce de normal mi yoksa Hepsiburada ile iletişime geçip iade veya onarım talebinde falan mı bulunsam ?
1000069197.webp
 
oyun falan traş pile zarar vermez oyun oynamak çok soğuk veya çok sıcak yerlerde bekletirsen o etki eder yüzde 20 nin altında çok kalırsa o etki eder şarja takılı bıkarısan o etki eder
 
Merhabalar 1 eylül 2025 tarihinde hb üzerinden iPad A16 aldım. Bugün arkadaşımla konuşurken tabletin mevzusu açıldı girip pil sağlığına bakayım dedim gördüğüm değer karşısında baya şaşırdım normal bir kullanıcı olarak yani herhangi bir oyun oynanmadı aktif bir şekilde belki bu 10 ay içinde birkaç saat oyun oynanmıştır yani denemek amaçlı diyebilirim pil sağlığının bu kadar düşmesi normal mi tablete sadece Kick ve YouTube izlemek için kullanıyorum bazen tableti kullanmayı bile unutuyorum yani masanın üstünde duruyor bu değerler sizce de normal mi yoksa Hepsiburada ile iletişime geçip iade veya onarım talebinde falan mı bulunsam ?Alıntıyı görüntüle
İpadlerde gözükmüyor diye biliyodum ama gözüküyo muymus
 
yeni nesillerde gözüküyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


apple biraz da kullanıcı yenilesin diye yapıyor o tableti sıkıntısınız 10 sene kullanırısın pil sağlığı 40 olsun gene hiçbir şey olmaz
10.nesilde gözükmüyor mlsf
 
Olması gerektiğinden hızlı düşmüş ama cihaz da problem olup olmadığını göstermez bu. 3u Tools'a bağlayıp gerçek sağlına bakabilirsin bazenleri ayarlada çok düşmüş oluyor ama kendi sağlığı daha yüksek oluyor yeni ios flashladığın zaman pil sağlını yükseltebiliyorsun o şekilde. Yani kısaca tamir veya değişim isteğinde bulunmana gerek yok bulunsan bile bir işlem yapılmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

suan kullandigim 17 pro maxin degerleri 2. 17 pro maxim 190 dongu %100 de bundan onceki kullandigim air da %98 225 döngüydü
 

Ekler

  • IMG_0054.webp
    IMG_0054.webp
    63.4 KB · Hit: 12
Merhabalar 1 eylül 2025 tarihinde hb üzerinden iPad A16 aldım. Bugün arkadaşımla konuşurken tabletin mevzusu açıldı girip pil sağlığına bakayım dedim gördüğüm değer karşısında baya şaşırdım normal bir kullanıcı olarak yani herhangi bir oyun oynanmadı aktif bir şekilde belki bu 10 ay içinde birkaç saat oyun oynanmıştır yani denemek amaçlı diyebilirim pil sağlığının bu kadar düşmesi normal mi tablete sadece Kick ve YouTube izlemek için kullanıyorum bazen tableti kullanmayı bile unutuyorum yani masanın üstünde duruyor bu değerler sizce de normal mi yoksa Hepsiburada ile iletişime geçip iade veya onarım talebinde falan mı bulunsam ?Alıntıyı görüntüle
hocam bu pil öölçme sistemleri bazen yanlış ölçeb,ilşiyor istersen kestirmeler ile ölç
 
1 sene önce aldığınız iPad'i nasıl iade edeceksiniz merak ediyorum. Aynı tabletten bende de var, 60 döngüde %99 pil sağlığım var.
 
iade edemezsin zaten apple ın belli bir zamanda 80 di sanırım onun altına erkenden düşerse ücretsiz değiştiriyor
 
Olması gerektiğinden hızlı düşmüş ama cihaz da problem olup olmadığını göstermez bu. 3u Tools'a bağlayıp gerçek sağlına bakabilirsin bazenleri ayarlada çok düşmüş oluyor ama kendi sağlığı daha yüksek oluyor yeni ios flashladığın zaman pil sağlını yükseltebiliyorsun o şekilde. Yani kısaca tamir veya değişim isteğinde bulunmana gerek yok bulunsan bile bir işlem yapılmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

suan kullandigim 17 pro maxin degerleri 2. 17 pro maxim 190 dongu %100 de bundan onceki kullandigim air da %98 225 döngüydü
baya iyi seninki abime sordum 740 döngü %90 onunkide benim cihaz aşırı aşırı düşmüş
 
1 sene önce aldığınız iPad'i nasıl iade edeceksiniz merak ediyorum. Aynı tabletten bende de var, 60 döngüde %99 pil sağlığım var.
Hb müşteri hizmetleri numara verdi aradım troyunmuş kargo kodu falan verdiler gönderin inceleyelim cihaz kaynaklı sorun ise değişim yaparız dediler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kafana takmana gerek yok dediğim gibi 3utoolsdan bir bakabilirsin ama.
troy gönderin dedi göndereyim mi sizce yoksa boşa uğraş mı olur ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,955
Mesajlar
11,071,985
Üyeler
198,014
Son üye
amdryzen7500000f
Geri
Top