🔥İndirim Machenike K500-M61 Hall Effect Manyetik Klavye 1252 TL (Trendyol Plus Özel)

Klavye alınır mı ne diyonuz dostlar
 
Bence ConnectGame den farkları yok. Paylaşılmayı hak etmeyen bir satıcı. Ürün bozulursa insanların ulaşabileceği bi kanalları bile yok...
Fiyatlar bayağı uygun hocam, dediğim gibi ondan dolayı paylaştım. AliExpress'ten almış gibi düşünmek lazım. Kulaklığın fiyatı bayağı iyiydi, Çin'den alsam muhtemelen daha pahalıya alırdım. Sıkıntı çıkarsa iade ederim; aracı platformdan aldığım için iadede sıkıntı çıkarmazlar diye düşünüyorum.
 
Ben aldım gitti ya baya iyiymiş özellikleri fiyatına göre konu açsam mı bilemedim ama
kral inceleme atabilirmisin net bir şey bulamadım hakkında da açılıca çince müzik çalanlardan falanmı şüphelendirdi fiyat baya iyi ama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

17 dakika ile kaçırdık kulaklık kaç liraydı ?
bitmiş bile yazamadan
 
İyi fiyatmış hayırlı günlerde kullan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

100TL Trendyol plusa özel kod çıkıyor sepet aşamasında onu uygulayın başlıktaki fiyata gelecektir Kendi sitesinde 1800TL gibi bir fiyatı var bu fiyatta manyetik klavye iyi gibi geldi bana 8k hertz özelliği de varmış ihtiyacı olan değerlendirebilir.
Evde 2 tane red switch klavye var ikiside giriş seviye , leaven k 780 , everest red switch klavye , bunu almaya değer mi diye düşünüyorum
 
Hocam klavye nasıl klavye konusunda kulaklık konuşuluyor, e açsanıza ona da bi konu stok bittiyse de bitmediyse de. Klavye nasıl aldım ama değer mi fiyatına, aslında kablosuz düşünüyordum ama bu kabloluymuş
 
kral inceleme atabilirmisin net bir şey bulamadım hakkında da açılıca çince müzik çalanlardan falanmı şüphelendirdi fiyat baya iyi ama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bitmiş bile yazamadan
Böyle bir inceleme bulabildim sadece. Bir de yapay zeka bayağı iyi dedi. Fiyatına göre özellikleri, şarjı 120 saat gidiyormuş, ANC de var; o beni tav etti biraz hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İyi fiyatmış hayırlı günlerde kullan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Evde 2 tane red switch klavye var ikiside giriş seviye , leaven k 780 , everest red switch klavye , bunu almaya değer mi diye düşünüyorum
Hocam klavye nasıl klavye konusunda kulaklık konuşuluyor, e açsanıza ona da bi konu stok bittiyse de bitmediyse de. Klavye nasıl aldım ama değer mi fiyatına, aslında kablosuz düşünüyordum ama bu kabloluymuş
Fiyatına göre iyi hocam bence klavyelerden çok anlamam ama @federalper hocam daha iyi bilir oyuncu ekipman işini
 
Hocam klavye nasıl klavye konusunda kulaklık konuşuluyor, e açsanıza ona da bi konu stok bittiyse de bitmediyse de. Klavye nasıl aldım ama değer mi fiyatına, aslında kablosuz düşünüyordum ama bu kabloluymuş
Stok yoksa ceza yiyorsun , yanlış bilgi vermekten , ben yedimde biliyorum
 
Stok yoksa ceza yiyorsun , yanlış bilgiden
Hocam sıcak fırsatlars değil de normal konu da açılabilir eğer çok iyi fiyatsa ama bilemedim stok bitmiş sanırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Böyle bir inceleme bulabildim sadece. Bir de yapay zeka bayağı iyi dedi. Fiyatına göre özellikleri, şarjı 120 saat gidiyormuş, ANC de var; o beni tav etti biraz hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Fiyatına göre iyi hocam bence klavyelerden çok anlamam ama @federalper hocam daha iyi bilir oyuncu ekipman işini
Hocam manyetik yazıyor ama özelliklerle mekanik klavye diyor,.manyetik klavye olmuyor mu bu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,061
Mesajlar
11,083,818
Üyeler
198,231
Son üye
Albiyikmisizzmsmms
Geri
Top