2k Monitör Tavsiyesi

Ahmedovic

80+
Katılım
15 Haziran 2026
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
1
Bütçe
8000
2 tane mönitör belirledim. Karne kampanyasına yakın almayı düşünüyorum. Aşağı yukarı sistemi topluyorum.



Yukarıdaki 2 mönitörü de önerir misiniz?
 
2 tane mönitör belirledim. Karne kampanyasına yakın almayı düşünüyorum. Aşağı yukarı sistemi topluyorum.



Yukarıdaki 2 mönitörü de önerir misiniz?
AOC
 
bütçeyi bir tık arttırabilirsen şunlara bakabilirsin;

Lenovo Legion 27Q-10 68C6GAC4TK 27" 0.5 ms 2K Pivot IPS 240 Hz Oyuncu Monitörü - 9.229,00 TL,
MSI MAG 274QPF E20 27" 0.5 ms 2K Pivot IPS 200 Hz Oyuncu Monitörü - 9.214,05 TL,
Philips Evnia 27M2N3500PF 27" 0.3 ms 2K IPS 260 Hz Oyuncu Monitörü - 9.599,00 TL,
Philips Evnia 27M2N3501PA/00 27" 0.3 ms 2K Pivot IPS 260 Hz Oyuncu Monitörü - 10.599,00 TL,
LG UltraGear 27G610A-B 27" 1 ms 2K Pivot IPS 200 Hz Oyuncu Monitörü - 9.879,99 TL,
Gigabyte G27Q20 27" 0.5" ms 2K Pivot IPS 200 Hz Oyuncu Monitörü - 9.389,00 TL
 
Ben değişiklik olsun farklı bir marka kullanim diye Alienware’in 2K 32inç Monitörünü aldım memnunum IPS olmamasına rağmen renkler bana sanki eski ucuz ips monitörümden daha iyi geldi belki HDR desteği olduğu içindir.
 
bütçeyi bir tık arttırabilirsen şunlara bakabilirsin;

Lenovo Legion 27Q-10 68C6GAC4TK 27" 0.5 ms 2K Pivot IPS 240 Hz Oyuncu Monitörü - 9.229,00 TL,
MSI MAG 274QPF E20 27" 0.5 ms 2K Pivot IPS 200 Hz Oyuncu Monitörü - 9.214,05 TL,
Philips Evnia 27M2N3500PF 27" 0.3 ms 2K IPS 260 Hz Oyuncu Monitörü - 9.599,00 TL,
Philips Evnia 27M2N3501PA/00 27" 0.3 ms 2K Pivot IPS 260 Hz Oyuncu Monitörü - 10.599,00 TL,
LG UltraGear 27G610A-B 27" 1 ms 2K Pivot IPS 200 Hz Oyuncu Monitörü - 9.879,99 TL,
Gigabyte G27Q20 27" 0.5" ms 2K Pivot IPS 200 Hz Oyuncu Monitörü - 9.389,00 TL
Karne kampanyasına 9060xt'li ekran kartlı sisteme ayırıyorum asıl bütçeyi. Çok fazla açılmamak lazım. Almışken uygun bütçeli 2k bakıyorum. Olmazsa ktc alır geçerim ne yapalım. Sonuçta sistemi en az 5 yıl kullanıyoruz bozulmadığı sürece
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben değişiklik olsun farklı bir marka kullanim diye Alienware’in 2K 32inç Monitörünü aldım memnunum IPS olmamasına rağmen renkler bana sanki eski ucuz ips monitörümden daha iyi geldi belki HDR desteği olduğu içindir.
Alienware ürünlerini zamanında CNBC-E kanalında smallville dizisinde lex luthoru oynayan adamın kullandığı zamandan beri biliyorum. Hastasıyım ürünlerine. Ama tuzlu kaçıyor bana.
 
Karne kampanyasına 9060xt'li ekran kartlı sisteme ayırıyorum asıl bütçeyi. Çok fazla açılmamak lazım. Almışken uygun bütçeli 2k bakıyorum. Olmazsa ktc alır geçerim ne yapalım. Sonuçta sistemi en az 5 yıl kullanıyoruz bozulmadığı sürece
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Alienware ürünlerini zamanında CNBC-E kanalında smallville dizisinde lex luthoru oynayan adamın kullandığı zamandan beri biliyorum. Hastasıyım ürünlerine. Ama tuzlu kaçıyor bana.
Ben de 2015’de Yurtdışında Microsoft Store’da ilk defa görmüştüm Gaming laptoplarını incelemiştim o zamandan beri hayalini kuruyordum, tr ye geldiğini görünce Monitörünü direkt sipariş ettim.
 
7.000 TL'ye yada bir tik altına düşse mükemmel olacak :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ne zamandır kullanıyorsunuz? Eksisi artısı nedir hocam?
4-5 aydır kullanıyorum, kıyas yapabileceğim başka bir 2k monitör kullanmadım ama fps oynarken akıcı, hikayeli oynarken de canlı renkleri var hocam. Sizin paylaştığınız Samsung g5 180hz olan monitör VA panel. Bu ise IPS panel. VA paneli daha çok film izleyenler için önerirler. IPS panel daha çok oyun odaklı.
 
Aoc alın geçin
 

Ekler

  • IMG_8804.webp
    IMG_8804.webp
    61 KB · Hit: 12
Geri
Top