Windows Kullanırken Microsoft Hesabı Oturumu Açmak İstemiyorum

Hocam zamanında sağlam lisanstan OEM aldım ama PC satınca gitti bunlarda önemi var mı bazı yerlerde 30 TL ye verenlerde var itemsatis gibi sitelerde aradaki fark ne için?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

H

Hocam bu linkteki retailde değil OEM de bunu format sonrası kullanabiliyormuyum
Pc satınca gitmesini istemiyorsan retial Alman lazım
 
Pc satınca gitmesini istemiyorsan retial Alman lazım
Şunu diyorum hocam tek kullanımlık mı bu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Açıklamada yazar retialmi vs değilmi diye olmadı sitenin iletişim bilgisi vardır sorun hocam birçok kişiye önerdim bu siteyi
Retail OEM ve lisans key olmak üzere 3 çeşit var
 
Hocam zamanında sağlam lisanstan OEM aldım ama PC satınca gitti bunlarda önemi var mı bazı yerlerde 30 TL ye verenlerde var itemsatis gibi sitelerde aradaki fark ne için?
Retail Key alacaksın
 
Geri
Top