2. El Işlemci Aldım Sanırım Dolandırıldım Ne Yapabilirim ?

Kendi işlemciminki ile karşılaştırdım kendi orjinal silikonları çok daha ince ve dümdüz makine ile yapılmış kadar düzgün,

bundaki sanki el ile sıkılmış gibi bi kısmında da eksik, ama kim niye R5 5500’ü açıp böyle bir işlem yapsın ki anlamış değilim.
İşte arkadaşın dediği gibi yüksek sıcaklıklara maruz kalmış olabilir fabrikasyon böyle olabilir bilemesim ama bence iade edip 5600 falan bak 5500 zaten kötü
 
Normalde üst kapak çıkarılıp delid yapılır ama r5 5500 için bu işlemi kim neden yapsın?
Ödediğin komisyon yanıyor diye biliyorum. İade ederken bunu göz önüne al.
Evet onu ben de anlamadım kim bu işlemciye niye böyle bir işlem yapsın ki, belki de bu işlemcilere delid olmadığını bilmeden ısındığı için kafasına göre söktü sonra da anlayınca geri kapattı

başka bir kişiye yorum olarak ilk aldığı kişinin 1 ay kullandığını söylemiş yani ilk sahibi değil ilk aldığı kişinin o şekilde satmış olma ihtimali de var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Satıcı onaylamama gibi bir durum söz konusu değil sen alıcı olduğun için onaylamıyorsun geri yolluyorsun o her türlü almak zorunda.
Peki sahibinden herhangi bir açıklama istemiyor mu şu şekilde kusurlu geldi gibi, ben direkt kusurulu yu seçince iade kodu oluşturdu normalde diğer sitelerde alıcından da sebep kanıt olarak fotoğraf vs. isteniyor bir sorun olur diye paketi açarken video bile çekmiştim.

Yani şimdi ben hiçbir sebep belirtmeden o kodu verip kargoladıktan sonra kargo ulaşınca paramı alacak mıyım ?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: VeVx
Evet onu ben de anlamadım kim bu işlemciye niye böyle bir işlem yapsın ki, belki de bu işlemcilere delid olmadığını bilmeden ısındığı için kafasına göre söktü sonra da anlayınca geri kapattı

başka bir kişiye yorum olarak ilk aldığı kişinin 1 ay kullandığını söylemiş yani ilk sahibi değil ilk aldığı kişinin o şekilde satmış olma ihtimali de var.
Soğutucu ile mi aldınız? Sıfırı 3800 TL olan işlemciye 2900 TL vermek pek mantıklı değil.
 
Soğutucu ile mi aldınız? Sıfırı 3800 TL olan işlemciye 2900 TL vermek pek mantıklı değil.
Hayır fanı yoktu, daha uyguna bulamadım bu zaten sitedeki en uygun ilandı, muhtemelen iade ettikten sonra sıfır olarak alırım.

Hayatımda 2 kez 2. El alışveriş yaptım ikisinde de dolandırıldım ilki covid zamanı ekran kartı almıştım onda da mining bios çıktı soket kısımları lehimli çıktı iade de edemedim.
 
kim niye R5 5500’ü açıp böyle bir işlem yapsın ki anlamış değilim.
Delid yapmış olabilir ama 5000 serisinde Die'lar direkt lehimli oluyor olması lazım. Zor yapması.

1781773207948.webp
 
Hayır fanı yoktu, daha uyguna bulamadım bu zaten sitedeki en uygun ilandı, muhtemelen iade ettikten sonra sıfır olarak alırım.

Hayatımda 2 kez 2. El alışveriş yaptım ikisinde de dolandırıldım ilki covid zamanı ekran kartı almıştım onda da mining bios çıktı soket kısımları lehimli çıktı iade de edemedim.
Muhtemelen ödediğiniz komisyonu iade alamayacaksınız. Keşke direkt sıfır alsaydiniz. Böyle olmasa bile 3800 TL'ye sifir varken ikinci ele 2900 vermezdim. Bu kadar fark için riske girmeye değmez. Şu an ikinci el piyasası çok saçma. Sıfırdan pahalı yazan bile var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Delid yapmış olabilir ama 5000 serisinde Die'lar direkt lehimli oluyor olması lazım. Zor yapması.

Alıntıyı görüntüle
R5 5500 ısınan bir işlemci değil. Bu işlemci için risk almaya gerek yok. Fabrikasyon olma ihtimalini düşünebiliriz.
 
takmadan iade et çalışıyorsa bile delid edilmiş sonuna kadar zorlanmış işlemci (bence o bile değil kim 5500 işlemcşye deild için kim niye uğraşsın kıytırık bir işlemcinin kapağı değiştirilmiş gibi geldi anlamayan yiteklemek için)
 
Sahibinden de bir satıcı ile anlaşıp param güvende ile 2900₺ ye Ryzen 5 5500 satın aldım yüklediği fotoğraflarda pinler vs. Sağlam gözüküyordu

işlemci geldi ama sanki işlem görmüş gibi üst metal kısmın kenarlarında yapıştırıcı kalıntıları var ve fabrikasyon gibi durmuyor, şimdi pc ye taktım çalışmasında bir problem yok bios a girdi işlemci de boşta 48 - 50 derece civarında sizce iade etmeli miyim ?

Üst kapak çıkarılıp ne tür bir işlem yapılmış olabilir ?
Bu şekilde kullanmamda bir sakınca var mı. ?
O nasıl bir yapıştırıcı la adam çelik silikonmu çekmiş napmış
 
2900e 5500 almak çok mantıklı değil zaten. 2k civarına 3600 bulunuyor
 
2900e 5500 almak çok mantıklı değil zaten. 2k civarına 3600 bulunuyor
Soğutucu ile mi aldınız? Sıfırı 3800 TL olan işlemciye 2900 TL vermek pek mantıklı değil.
İşte arkadaşın dediği gibi yüksek sıcaklıklara maruz kalmış olabilir fabrikasyon böyle olabilir bilemesim ama bence iade edip 5600 falan bak 5500 zaten kötü
Sizce parayı iade alınca Sıfır olarak R5 5600’ü 6K ya almak mantıklı mı performans olarak parasının karşılığını verir mi ?

Soğutucu alacaktım onu almayıp sıfır 5600 alıp bir süre stok soğutucu ile kullanabilirim.

Ama eski nesil am4 bir işlemciye de 7500F in fiyatına yakın bir fiyat vermek istemiyorum ne önerirsiniz.
 
Sizce parayı iade alınca Sıfır olarak R5 5600’ü 6K ya almak mantıklı mı performans olarak parasının karşılığını verir mi ?

Soğutucu alacaktım onu almayıp sıfır 5600 alıp bir süre stok soğutucu ile kullanabilirim.

Ama eski nesil am4 bir işlemciye de 7500F in fiyatına yakın bir fiyat vermek istemiyorum ne önerirsiniz.
6kya 5600de alınmaz zaten. 2. Elde 4-4250 civarına bolca var
 
Sizce parayı iade alınca Sıfır olarak R5 5600’ü 6K ya almak mantıklı mı performans olarak parasının karşılığını verir mi ?

Soğutucu alacaktım onu almayıp sıfır 5600 alıp bir süre stok soğutucu ile kullanabilirim.

Ama eski nesil am4 bir işlemciye de 7500F in fiyatına yakın bir fiyat vermek istemiyorum ne önerirsiniz.
İkinci el 5600 al 1k ya da güzel bi soğutucu çözsen tamamdır, bende 5600 kullanıyorum serin bi işlemci zaten çok üst bi soğutucuya gerek yok.
 
Dostum sen gecen gün bu işlemciyi almadan önce bize danışmamışmıydın bizde sana süpheli dikkat et her şey cıkabilir normal değil bu fiyat diye aydınlatmıştık sanki öyle hatırlıyorum ben..
 
Geri
Top