Rahat Kulak Üstü Kulaklık Önerisi

Krmkbr

80+
Katılım
26 Mart 2022
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
0
Merhaba hem dışarda hem masaüstü bilgisayarda oyun oynarken rahat, terletmeyen bir kulaklık arayışındayım. Rahattan kastım kafamın yan kısmını ele geçiren büyüklükteki kulaklıklardan çok daha küçük otobüs kulaklıklarından ise biraz büyük. Hyper Cloud Mini şuan ilgimi çekti ama daha iyi seçenekler varsa iyi olur. Tercihen bluetooth olsa daha iyi olur bütçe de maksimum 4-4 buçuk bin civarı. Şimdiden teşekkürler
 
Havit'in yeni ürünü olabilir. Trendyol'da da satışı var. Amazon, Hepsiburada'da satıyorlardır, daha yeni getirdiklerinden listelerde öne çıkmıyorlar.

Bugün Happy Hour'da H2002BG indirime girecek. Bunun telefon için alıcısı yok ve yukarıdaki ürüne göre bataryası daha düşük.

Belki Fuxi H8 denenebilir. Ama dışarıya ses verme ihtimali yüksek. En azından bluetooth ₺0-2000 arası telefon kulaklıklarına tasarımı benziyor.

Veya kablolu olur diyorsanız IEM alınabilir. IEM konusunda ayrı bir konu açın, o bütçeye hem ses kartı hem IEM önerirler. Ses kartlarının çoğu cepte taşınabilecek kadar küçükler. Hem kaliteli müzik dinlersiniz hem oyun tarafında da avantaj sağlar.
Hocam kablolu olur IEM düşünüyorum aslında. Ancak şöyle telefon Xiomi olduğundan sadece Type-C girişi var. Jak girişine sahip IEM kulaklık alıp onu masaüstünda kullanmayı, telefon için ise bir dönüştürücü almayı düşünüyorum. O yüzden dönüştürücü veya IEM kulaklık tavsiyeniz ya da genel bu fikir hakkında bir düşünceniz varsa duymak isterim.
 
Hocam kablolu olur IEM düşünüyorum aslında. Ancak şöyle telefon Xiomi olduğundan sadece Type-C girişi var. Jak girişine sahip IEM kulaklık alıp onu masaüstünda kullanmayı, telefon için ise bir dönüştürücü almayı düşünüyorum. O yüzden dönüştürücü veya IEM kulaklık tavsiyeniz ya da genel bu fikir hakkında bir düşünceniz varsa duymak isterim.
IEM konusunda çok tecrübem yok. Simgot EW200 stoğu olsa onu önerecektim, ama maalesef yok. Bence çok bütçe yakamana da gerek yok.

Kabaca bir kulaklık ve yanına DAC alın. Hem bilgisayar hem telefonda kullanırsınız. KlasseGear'ın ses kartı içerisinde USB, type-c dönüştürücü geliyor. Diğer ürünü bilmiyorum. Yani bilgisayara da bağlayabileceksin. Eğer KEYMO kodu ve kargo ücretsiz geliyorsa kendi sitesinden de alabilirsin. Tangzu ise kırmızı ve beyazında JAK mikrofonlu versiyon stoğu var. İkisinden birini JAK olarak alın.

Bu arada yazarken aklıma geldi, KARNE10 kodu ile bunu da alabilirsin. Mikrofon ve kulaklık girişi ayrı. Buna sadece Y kablo şart oluyor. Ama kod ve Y kablo yine bütçeni aşmaz. Bu ürünün de içerisinde Type-C için dönüştürücü var. Ayrıca bilgisayara bağladığında daha uzun kullanabileceğin bir kablosu var.

Ben her türlü bir tane ses kartı almanızı öneririm. Bütçeyi aşmadığından EPZ TS-01 KARNE10 kodu ile alın. Yanına Trendyol'daki Y kablodan alın. Tangzu da bence yeterli. Ses kartını hem bilgisayar hem telefonda kullanabilirsiniz. Y kabloyu da sadece bilgisayarda kullanın, telefonda şart değil. Denemedim ama tek girişle mikrofonu da çalıştırıyor olabilir.

@OverallTaken IEM konusunda daha bilgili. Eğer tek girişli ses kartları da çalıştırıyorsa, KlasseGear'ın ses kartını da alıp geçebilirsiniz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Reis 3000 bütcem var senin kulaklık önerin varmı bunumu alayım yoksa
Mchose'ler normalde ₺2700 falandı ama pahalandılar. Biraz zorlarsan ATK N9 var, zorlayamazsan H2015 PRO da işini görür. Yukarıdaki arkadaşa önerdiğim şekilde IEM olur diyorsanız, yine benzer ses kartı kombinasyonlarına göre alıp kullanabilirsiniz. IEM'ler ses kalitesi vb. daha iyiler.
 
IEM konusunda çok tecrübem yok. Simgot EW200 stoğu olsa onu önerecektim, ama maalesef yok. Bence çok bütçe yakamana da gerek yok.

Kabaca bir kulaklık ve yanına DAC alın. Hem bilgisayar hem telefonda kullanırsınız. KlasseGear'ın ses kartı içerisinde USB, type-c dönüştürücü geliyor. Diğer ürünü bilmiyorum. Yani bilgisayara da bağlayabileceksin. Eğer KEYMO kodu ve kargo ücretsiz geliyorsa kendi sitesinden de alabilirsin. Tangzu ise kırmızı ve beyazında JAK mikrofonlu versiyon stoğu var. İkisinden birini JAK olarak alın.

Bu arada yazarken aklıma geldi, KARNE10 kodu ile bunu da alabilirsin. Mikrofon ve kulaklık girişi ayrı. Buna sadece Y kablo şart oluyor. Ama kod ve Y kablo yine bütçeni aşmaz. Bu ürünün de içerisinde Type-C için dönüştürücü var. Ayrıca bilgisayara bağladığında daha uzun kullanabileceğin bir kablosu var.

Ben her türlü bir tane ses kartı almanızı öneririm. Bütçeyi aşmadığından EPZ TS-01 KARNE10 kodu ile alın. Yanına Trendyol'daki Y kablodan alın. Tangzu da bence yeterli. Ses kartını hem bilgisayar hem telefonda kullanabilirsiniz. Y kabloyu da sadece bilgisayarda kullanın, telefonda şart değil. Denemedim ama tek girişle mikrofonu da çalıştırıyor olabilir.

@OverallTaken IEM konusunda daha bilgili. Eğer tek girişli ses kartları da çalıştırıyorsa, KlasseGear'ın ses kartını da alıp geçebilirsiniz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mchose'ler normalde ₺2700 falandı ama pahalandılar. Biraz zorlarsan ATK N9 var, zorlayamazsan H2015 PRO da işini görür. Yukarıdaki arkadaşa önerdiğim şekilde IEM olur diyorsanız, yine benzer ses kartı kombinasyonlarına göre alıp kullanabilirsiniz. IEM'ler ses kalitesi vb. daha iyiler.
Dac'lar
IEM konusunda çok tecrübem yok. Simgot EW200 stoğu olsa onu önerecektim, ama maalesef yok. Bence çok bütçe yakamana da gerek yok.

Kabaca bir kulaklık ve yanına DAC alın. Hem bilgisayar hem telefonda kullanırsınız. KlasseGear'ın ses kartı içerisinde USB, type-c dönüştürücü geliyor. Diğer ürünü bilmiyorum. Yani bilgisayara da bağlayabileceksin. Eğer KEYMO kodu ve kargo ücretsiz geliyorsa kendi sitesinden de alabilirsin. Tangzu ise kırmızı ve beyazında JAK mikrofonlu versiyon stoğu var. İkisinden birini JAK olarak alın.

Bu arada yazarken aklıma geldi, KARNE10 kodu ile bunu da alabilirsin. Mikrofon ve kulaklık girişi ayrı. Buna sadece Y kablo şart oluyor. Ama kod ve Y kablo yine bütçeni aşmaz. Bu ürünün de içerisinde Type-C için dönüştürücü var. Ayrıca bilgisayara bağladığında daha uzun kullanabileceğin bir kablosu var.

Ben her türlü bir tane ses kartı almanızı öneririm. Bütçeyi aşmadığından EPZ TS-01 KARNE10 kodu ile alın. Yanına Trendyol'daki Y kablodan alın. Tangzu da bence yeterli. Ses kartını hem bilgisayar hem telefonda kullanabilirsiniz. Y kabloyu da sadece bilgisayarda kullanın, telefonda şart değil. Denemedim ama tek girişle mikrofonu da çalıştırıyor olabilir.

@OverallTaken IEM konusunda daha bilgili. Eğer tek girişli ses kartları da çalıştırıyorsa, KlasseGear'ın ses kartını da alıp geçebilirsiniz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mchose'ler normalde ₺2700 falandı ama pahalandılar. Biraz zorlarsan ATK N9 var, zorlayamazsan H2015 PRO da işini görür. Yukarıdaki arkadaşa önerdiğim şekilde IEM olur diyorsanız, yine benzer ses kartı kombinasyonlarına göre alıp kullanabilirsiniz. IEM'ler ses kalitesi vb. daha iyiler.
Klasse ve Type-C olan EPZ pahalı geldi. Klasse'ler çok dayanıklı değil EPZ'de özellikleri düşük. Onun dışındaki öneriler gayet yerinde.
 
IEM konusunda çok tecrübem yok. Simgot EW200 stoğu olsa onu önerecektim, ama maalesef yok. Bence çok bütçe yakamana da gerek yok.

Kabaca bir kulaklık ve yanına DAC alın. Hem bilgisayar hem telefonda kullanırsınız. KlasseGear'ın ses kartı içerisinde USB, type-c dönüştürücü geliyor. Diğer ürünü bilmiyorum. Yani bilgisayara da bağlayabileceksin. Eğer KEYMO kodu ve kargo ücretsiz geliyorsa kendi sitesinden de alabilirsin. Tangzu ise kırmızı ve beyazında JAK mikrofonlu versiyon stoğu var. İkisinden birini JAK olarak alın.

Bu arada yazarken aklıma geldi, KARNE10 kodu ile bunu da alabilirsin. Mikrofon ve kulaklık girişi ayrı. Buna sadece Y kablo şart oluyor. Ama kod ve Y kablo yine bütçeni aşmaz. Bu ürünün de içerisinde Type-C için dönüştürücü var. Ayrıca bilgisayara bağladığında daha uzun kullanabileceğin bir kablosu var.

Ben her türlü bir tane ses kartı almanızı öneririm. Bütçeyi aşmadığından EPZ TS-01 KARNE10 kodu ile alın. Yanına Trendyol'daki Y kablodan alın. Tangzu da bence yeterli. Ses kartını hem bilgisayar hem telefonda kullanabilirsiniz. Y kabloyu da sadece bilgisayarda kullanın, telefonda şart değil. Denemedim ama tek girişle mikrofonu da çalıştırıyor olabilir.

@OverallTaken IEM konusunda daha bilgili. Eğer tek girişli ses kartları da çalıştırıyorsa, KlasseGear'ın ses kartını da alıp geçebilirsiniz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mchose'ler normalde ₺2700 falandı ama pahalandılar. Biraz zorlarsan ATK N9 var, zorlayamazsan H2015 PRO da işini görür. Yukarıdaki arkadaşa önerdiğim şekilde IEM olur diyorsanız, yine benzer ses kartı kombinasyonlarına göre alıp kullanabilirsiniz. IEM'ler ses kalitesi vb. daha iyiler.
Çok sağolun hocam ilginiz ve yardımınız için.
 
IEM konusunda çok tecrübem yok. Simgot EW200 stoğu olsa onu önerecektim, ama maalesef yok. Bence çok bütçe yakamana da gerek yok.

Kabaca bir kulaklık ve yanına DAC alın. Hem bilgisayar hem telefonda kullanırsınız. KlasseGear'ın ses kartı içerisinde USB, type-c dönüştürücü geliyor. Diğer ürünü bilmiyorum. Yani bilgisayara da bağlayabileceksin. Eğer KEYMO kodu ve kargo ücretsiz geliyorsa kendi sitesinden de alabilirsin. Tangzu ise kırmızı ve beyazında JAK mikrofonlu versiyon stoğu var. İkisinden birini JAK olarak alın.

Bu arada yazarken aklıma geldi, KARNE10 kodu ile bunu da alabilirsin. Mikrofon ve kulaklık girişi ayrı. Buna sadece Y kablo şart oluyor. Ama kod ve Y kablo yine bütçeni aşmaz. Bu ürünün de içerisinde Type-C için dönüştürücü var. Ayrıca bilgisayara bağladığında daha uzun kullanabileceğin bir kablosu var.

Ben her türlü bir tane ses kartı almanızı öneririm. Bütçeyi aşmadığından EPZ TS-01 KARNE10 kodu ile alın. Yanına Trendyol'daki Y kablodan alın. Tangzu da bence yeterli. Ses kartını hem bilgisayar hem telefonda kullanabilirsiniz. Y kabloyu da sadece bilgisayarda kullanın, telefonda şart değil. Denemedim ama tek girişle mikrofonu da çalıştırıyor olabilir.

@OverallTaken IEM konusunda daha bilgili. Eğer tek girişli ses kartları da çalıştırıyorsa, KlasseGear'ın ses kartını da alıp geçebilirsiniz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mchose'ler normalde ₺2700 falandı ama pahalandılar. Biraz zorlarsan ATK N9 var, zorlayamazsan H2015 PRO da işini görür. Yukarıdaki arkadaşa önerdiğim şekilde IEM olur diyorsanız, yine benzer ses kartı kombinasyonlarına göre alıp kullanabilirsiniz. IEM'ler ses kalitesi vb. daha iyiler.
Atk n9 kronik sorunluymus hocam Akko GH300 dusunuyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,233
Mesajlar
11,085,589
Üyeler
198,277
Son üye
msi_mylife
   
Geri
Top