Pny Geforce RTX 5070 12gb ARGB 34.500tl Düz Model 33.500tl 9 Taksit Amazon Satıcılı

NVIDIAMDINTEL

80+ Gold
Katılım
25 Şubat 2024
Mesajlar
7,011
Reaksiyon skoru
3,433

ARG'siz düz modeli de 33.5k
 
Son düzenleme:
5 stoklu ürünlerdi hocam onlar eş geç 😀
tabi orası öyle tuvalette bile olsan yetişemiyorsun. Ben çok yaymadım çalışan ilan edilmemek için ama 1 kere 5 stoklu işlemci almıştım :D o malum 9900x in 10 bine satıldığı gün. 9900x3d aldım bende. Sepete 2 sini atmış çatur çutur F5 atıyordum. Yaklaşık 6dakika sonra bi anda fiyata güncellendi dedi. Ulan ne yapıcam dedim birini acil seçmem lazım (aslında niyetim düz 9950x onu bekliyordum) lan mecbur dedim 2 side zaten piyasadan çok ucuz bari iyi olanı alaayım önbellek falan. 9900x3d yi aldım. Sonra ula 2 sinide alsamıydım diye düşündüm. Tam 29 gündür indirim kovalıyorum pc bitti sayılır belim yamuldu hayatım kaydı karda etmiyekmi :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

e
9 taksit olayı cok iyi
işte hocam o benim şuanda ilgimi çekti. Tek eksiğim ekran kartı ve bakiyemde yetiyor. 9070xt niyetlendim 2 side aynı fiyat hiç bilemedim şuanda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

nvidia istiyom aslında kafam rahat etsin diyede daha güçlüya aynı paraya az güç garip geliyor
 
1000 lira aşağı bir modeli daha var
 
Beyaz sistem topluyorum aslında beyaz gaming trio bekliyordum ama bu alınır mı sizce tek eksik parça ekran kartı kalmıştı
 
bunun slimi çok güzel ama daha pahalı
 
kartlar pahalı ya tek eksikde kart kaldı. her şey ateş pahası. Baya indirimle aldım herşeyi ama genede cok pahalı tuttu
 
Normalde pny severim ama bu seride pas geçin derim yinede karar sizin kendiniz inceleyin.


 
Geri
Top