Anakartta VRM soğutucusu olana yükseltmeyi öneririm. BF6 ve COD BO6 oynarken stutter yaşamıştım. VRM soğutucusu olmadan kasa açık oyun oynayabiliyorum öyle diyeyim. Elbette sıvı soğutucunun da etkisi var. Kule tipleri VRM'lerin de soğutmasına etki ediyor. Ama risk almamak için VRM soğutmalı anakart tercihi iyi olur. Tek gözüme çarpan Intel sistemlerde VRM soğutmalı anakartlarda iki m2 slotu nedense yok. AMD'nin anakartlarında neredeyse %95'inde VRM soğutmalı anakartlarda iki m2 slotu oluyor. VRM soğutması için ₺2364 yükseltme bana da pahalı geldi.
Alıntıyı görüntüle
Kasayı da bence değiştirin. Bu yan fanlı kasalar, önden hava alanlar kadar iyi olmuyor. Üstüne sistemdeki kasanın yan kısmının hava aldığı yer küçük.
Alıntıyı görüntüle
Yine ₺2800 farka, aynı markanın yan kısmı daha açık modelini alıyorsunuz.
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Bence sistem çok ucuz değilse, alternatif bir sistem arayışına girin. Ben mesela 9070 XT alırdım bu bütçeye.