🔥İndirim Goodyear 120x60 Anti Uv Oto Güneşlik 124 TL

Konu için teşekkür ederim hocam. Aldım 1 adet :)
 
Şemsiye şeklinde olanları alın bunlar tırt. Vantuzu ölüyor 2 güne. Yer kaplıyor araçta.
Şemsiye candır
ben almayı düşünüyordum ama bi dezavantajı falan oluyor mu şemsiye olanın
 
ben almayı düşünüyordum ama bi dezavantajı falan oluyor mu şemsiye olanın
Yok hocam sadece kırılabiliyor ama ben 2 senedir kullanıyorum ne kırıldı ne bir şey oldu. Düzgün kullanında bir şey olmuyor. Olsa da bu defa güneşliklerle kapatırsınız yine iş görür.
 
125 daha verim şemsiye olanı almak daha mantıklı , hem daha sağlam duruyor hem de her tarafını tam kaplıyor.
 
Yok hocam sadece kırılabiliyor ama ben 2 senedir kullanıyorum ne kırıldı ne bir şey oldu. Düzgün kullanında bir şey olmuyor. Olsa da bu defa güneşliklerle kapatırsınız yine iş görür.
Sağolun hocam indirimde filan yakalarsam kapıcam bi tane
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,496
Mesajlar
11,077,765
Üyeler
198,142
Son üye
canovich
Geri
Top