Iphone 17 Yerine Samsung Galaxy S26+ veya S25 Ultra Almak Mantıklı mı?

Şarj önemli ise nasıl iphone nasıl mantıklı olabilir hocam.

S25 ultra kullanıyorum. Wifi+Mobil Veri+Bluetooh sürekli açık. Güç tasarrufu modunu hiç açmadan şuan son şarj sürem 1 gün 2 saat hala %37 şarjım var. Cihazı 2 günde 1 şarj ediyorum. Batarya sağlığı için %80'e kadar şarj ettiğim hali bu.
Vay maşallah baya iyiymiş peki %80 şarja geldiğinde kendisi otamatik duruyor mu şarj etmeyi yani pil koruması gibi bir ayar varmı?
 
Vay maşallah baya iyiymiş peki %80 şarja geldiğinde kendisi otamatik duruyor mu şarj etmeyi yani pil koruması gibi bir ayar varmı?
WhatsApp Image 2026-06-19 at 07.45.55.webp
WhatsApp Image 2026-06-19 at 07.46.09.webp


Pil koruması seçeneği içerisinde maksimum var. Günlük kullanımda 80lik şarj bana yetiyor diye açık. Eğer ki gün içerisinde telefonu fazla kullanmam gerekecekse; navigasyon, fotoğraf, video çekeceksem bu ayarı kapatıp %100 şarj yapıyorum.
Ekran görüntülerini mesajınızı görünce aldım.
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: XPCX
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle

Pil koruması seçeneği içerisinde maksimum var. Günlük kullanımda 80lik şarj bana yetiyor diye açık. Eğer ki gün içerisinde telefonu fazla kullanmam gerekecekse; navigasyon, fotoğraf, video çekeceksem bu ayarı kapatıp %100 şarj yapıyorum.
Ekran görüntülerini mesajınızı görünce aldım.
İyi güzel hocam tam benim istediğim bir özellik peki siz tavsiye edermisiniz s25 ultra hangisi daha iyi olur demediniz de ondan diyorum. s25 ultra ve s26+ ısınıyor diyorlar sizde durum nasıl.
 
Kral bana kalırsa büyük ekran mı kullanmak istiyorsun yoksa küçük ekran mı ona karar verip telefonu seçmen daha mantıklı. Dediğin telefonlar aldığın zaman performans olarak seni üzmez buna emin olabilirsin. Samsungda ekran 6.9' olarak geliyordu gayet büyük ekran iphoneda da 6.3' boyutunda ekran geliyor bence tercisini ekran boyutuna göre yapmalısın.
 
Kral bana kalırsa büyük ekran mı kullanmak istiyorsun yoksa küçük ekran mı ona karar verip telefonu seçmen daha mantıklı. Dediğin telefonlar aldığın zaman performans olarak seni üzmez buna emin olabilirsin. Samsungda ekran 6.9' olarak geliyordu gayet büyük ekran iphoneda da 6.3' boyutunda ekran geliyor bence tercisini ekran boyutuna göre yapmalısın.
Doğru kral ben büyük telefon her zaman tercih ediyorum küçük telefonlara bir türlü alışamadım hiç güzel gelmiyor bu durumda ya s25 ultra yada s26+ alıcam.
 
İyi güzel hocam tam benim istediğim bir özellik peki siz tavsiye edermisiniz s25 ultra hangisi daha iyi olur demediniz de ondan diyorum. s25 ultra ve s26+ ısınıyor diyorlar sizde durum nasıl.
Benzer klasmanda cihazlar değiller. Ultra serisi 17 pro klasmanında cihaz. 26+ daha yeni bir cihaz olsa da bariz kullanım deneyimlerinde fark oluyor.
Siz kamera önemli değil dediğiniz için bu vereceğim örnek sizin çok ilginizi çekmeyebilir. Geçen ay bir arkadaşım gelmişti. iphone 17 almış. bi bakalım derken kameraları ve galaxy ai kıyaslaması yaptık. Gözle görülür s25 ultra daha iyi.
Android kullanan birine iphone, iphone kullanan birine android telefon tavsiye etmem. Redmi note 9 kullandığınız için galeri, rehber ve uygulamalar gibi aktarım süreciniz daha kolay olur. Redmi note 7 kullandım sattım. Mi 9 8/256gb kullandım evde yedek telefon olarak duruyor (güçlü cihaz ancak kamerası kötü, pili çok çabuk bitiyor) 4 sene kadar sonra s22 ultra kullandım. Halen daha s22 u kullanırdım (onunda 1,5 gün şarjı gidiyor) ancak kayınpeder telefonumu almak istedi diye ona verdim. Getirsin aradaki farkı versin geri dönerim S22 u ya. 🤣🤣

-Ultra serisinin tek bence eksi yanı telefonlar aşırı büyük. Cebe sığmıyor, cebi kötü olan bol pantolonlardan (pijama vs tarzı) düşüyor. Ben genelde elde taşıyorum ama önce bir alışma süreci oluyor.

Kusura bakma biraz uzun oldu. Benim ki internette yazan teknik verilerden ziyade kullanıcı deneyimi.
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: XPCX
Benzer klasmanda cihazlar değiller. Ultra serisi 17 pro klasmanında cihaz. 26+ daha yeni bir cihaz olsa da bariz kullanım deneyimlerinde fark oluyor.
Siz kamera önemli değil dediğiniz için bu vereceğim örnek sizin çok ilginizi çekmeyebilir. Geçen ay bir arkadaşım gelmişti. iphone 17 almış. bi bakalım derken kameraları ve galaxy ai kıyaslaması yaptık. Gözle görülür s25 ultra daha iyi.
Android kullanan birine iphone, iphone kullanan birine android telefon tavsiye etmem. Redmi note 9 kullandığınız için galeri, rehber ve uygulamalar gibi aktarım süreciniz daha kolay olur. Redmi note 7 kullandım sattım. Mi 9 8/256gb kullandım evde yedek telefon olarak duruyor (güçlü cihaz ancak kamerası kötü, pili çok çabuk bitiyor) 4 sene kadar sonra s22 ultra kullandım. Halen daha s22 u kullanırdım (onunda 1,5 gün şarjı gidiyor) ancak kayınpeder telefonumu almak istedi diye ona verdim. Getirsin aradaki farkı versin geri dönerim S22 u ya. 🤣🤣

-Ultra serisinin tek bence eksi yanı telefonlar aşırı büyük. Cebe sığmıyor, cebi kötü olan bol pantolonlardan (pijama vs tarzı) düşüyor. Ben genelde elde taşıyorum ama önce bir alışma süreci oluyor.

Kusura bakma biraz uzun oldu. Benim ki internette yazan teknik verilerden ziyade kullanıcı deneyimi.
Yok estağfurullah hocam ne kusuru tabikide fikirleriniz benim için önemli en önemliside kullanıcı deneyimleri :)
 
Şarj önemli ise nasıl iphone nasıl mantıklı olabilir hocam.

S25 ultra kullanıyorum. Wifi+Mobil Veri+Bluetooh sürekli açık. Güç tasarrufu modunu hiç açmadan şuan son şarj sürem 1 gün 2 saat hala %37 şarjım var. Cihazı 2 günde 1 şarj ediyorum. Batarya sağlığı için %80'e kadar şarj ettiğim hali bu.
İphone ele yazdım
 
Benzer klasmanda cihazlar değiller. Ultra serisi 17 pro klasmanında cihaz. 26+ daha yeni bir cihaz olsa da bariz kullanım deneyimlerinde fark oluyor.
Siz kamera önemli değil dediğiniz için bu vereceğim örnek sizin çok ilginizi çekmeyebilir. Geçen ay bir arkadaşım gelmişti. iphone 17 almış. bi bakalım derken kameraları ve galaxy ai kıyaslaması yaptık. Gözle görülür s25 ultra daha iyi.
Android kullanan birine iphone, iphone kullanan birine android telefon tavsiye etmem. Redmi note 9 kullandığınız için galeri, rehber ve uygulamalar gibi aktarım süreciniz daha kolay olur. Redmi note 7 kullandım sattım. Mi 9 8/256gb kullandım evde yedek telefon olarak duruyor (güçlü cihaz ancak kamerası kötü, pili çok çabuk bitiyor) 4 sene kadar sonra s22 ultra kullandım. Halen daha s22 u kullanırdım (onunda 1,5 gün şarjı gidiyor) ancak kayınpeder telefonumu almak istedi diye ona verdim. Getirsin aradaki farkı versin geri dönerim S22 u ya. 🤣🤣

-Ultra serisinin tek bence eksi yanı telefonlar aşırı büyük. Cebe sığmıyor, cebi kötü olan bol pantolonlardan (pijama vs tarzı) düşüyor. Ben genelde elde taşıyorum ama önce bir alışma süreci oluyor.

Kusura bakma biraz uzun oldu. Benim ki internette yazan teknik verilerden ziyade kullanıcı deneyimi.
Hocam mağazada ikisinide denediğimden dolayı da s25 ultra istiyorum s25 ultra arka taraf ısınırken s26 ön taraf ısınıyordu bunun sebebini çok merak ediyorum ya neyse artık S25 Ultra düşünüyorum çünkü S26+ da harici modem varmış ve S25 Ultra da entegre modem var S25 Ultra daha az ısınır entegre modem kaynaklı ve kamerayla çok haşır neşir değilim pek fazla kullanmıyorum yani benim için önemi yok ama yine de işlemci kaynaklı S25 Ultra almayı düşünüyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top