Iphone 17 Yerine Samsung Galaxy S26+ veya S25 Ultra Almak Mantıklı mı?

XPCX

80+ Bronze
Katılım
29 Ağustos 2023
Mesajlar
1,195
Reaksiyon skoru
408
Merhaba arkadaşlar, şu ana kadar hiç iPhone kullanmadım. 5 yıldır Redmi Note 9 Pro kullanıyorum sizce hangi telefona geçmek daha mantıklı olur 3 seçenek var önümde iPhone 17 mi s26+ mı veya s25 ultra hangisi daha iyi olur? benim kamera ile hiç bir işim yok yani hangi telefon olursa olsun bu iphone 17 de olur s25 ultra da kamera pek fazla kullanmayacağım ona göre yorum olursa çok iyi olur :)
 
Son düzenleme:
Hepsi üst segment telefonlar hiçbirinde pişman olmazsanız, tamamen kişisel tercihinize dayalı bence. Ben de Samsung M31'den Iphone 17'ye geçtim açıkçası memnunum yani bir sıkıntım olmadı.
 
  • İnanılmaz
Reaksiyonlar: XPCX
Hepsi üst segment telefonlar hiçbirinde pişman olmazsanız, tamamen kişisel tercihinize dayalı bence. Ben de Samsung M31'den Iphone 17'ye geçtim açıkçası memnunum yani bir sıkıntım olmadı.
Çok iyi geçiş olmuş hocam hayırlı olsun kaç saat pil ömrü var acaba şarjı 1 gün dayanıyor mu ?
 
Çok iyi geçiş olmuş hocam hayırlı olsun kaç saat pil ömrü var acaba şarjı 1 gün dayanıyor mu ?
Hocam kasımda kullanmaya başladım 248 devir oldu %99 pil sağlığım var. Şarj süresi günlük kullanımınıza göre değişir tabii doğal olarak, ama ortalama bir kullanımda 1 günü rahat çıkartabilirsiniz. Bazı kişiselleştirme ayarları yaparak kullanım sürenizi artırabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam 40 watt hızlı şarj olduğu için ve %85'e kadar şarj ettiğim için 1 saatte doluyor çok da sıkıntı olmuyor benim açımdan.
 
Hocam kasımda kullanmaya başladım 248 devir oldu %99 pil sağlığım var. Şarj süresi günlük kullanımınıza göre değişir tabii doğal olarak, ama ortalama bir kullanımda 1 günü rahat çıkartabilirsiniz. Bazı kişiselleştirme ayarları yaparak kullanım sürenizi artırabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam 40 watt hızlı şarj olduğu için ve %85'e kadar şarj ettiğim için 1 saatte doluyor çok da sıkıntı olmuyor benim açımdan.
İyiymiş hocam teşekkür ederim.
 
Merhaba arkadaşlar, şu ana kadar hiç iPhone kullanmadım. 5 yıldır Redmi Note 9 Pro kullanıyorum sizce hangi telefona geçmek daha mantıklı olur 3 seçenek var önümde iPhone 17 mi s26+ mı veya s25 ultra hangisi daha iyi olur?
S26 plus mantikli bence
 
S26 plus mantikli bence
S26+ da düşünüyorum ama S26+ da harici modem varmış ama S25 Ultra da entegre modem var ve iphone 17 de entegre modemli harici modemli telefonlar daha çok güç tüketiyor ve çok fazla ısınıyor.
 
S26+ da düşünüyorum ama S26+ da harici modem varmış ama S25 Ultra da entegre modem var ve iphone 17 de entegre modemli harici modemli telefonlar daha çok güç tüketiyor ve çok fazla ısınıyor.
Yani o zaman 25 mantikli oluyor
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: XPCX
iphonee 17 al geç tartırlmaya kapalı konu dengi değil samsung modelleri
 
  • İnanılmaz
Reaksiyonlar: XPCX
iphonee 17 al geç tartırlmaya kapalı konu dengi değil samsung modelleri
s26 ultra var bende haklısınız hocam apple samsungun maalesef dengi değil samsung çok daha iyi bir telefon
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba arkadaşlar, şu ana kadar hiç iPhone kullanmadım. 5 yıldır Redmi Note 9 Pro kullanıyorum sizce hangi telefona geçmek daha mantıklı olur 3 seçenek var önümde iPhone 17 mi s26+ mı veya s25 ultra hangisi daha iyi olur?
16 pro max vardı 26 ultra aldım hocam gençleştim öyle söyliyim
 
Yani o zaman 25 mantikli oluyor
Aynen öyle hocam 25 ultra varken s26+ gereksiz kaçıyor ya hem redmi note 9 prodaki işlemci snapdragon 720g li bir telefonum var bu bile 5 yıl dayandıysa bana snapdragon 8 elite olan s25 ultra 10 yılda gider diye düşünüyorum almışkende zaten 512 gb alıcam inşAllah kırılmadan bir 10 yıl kullanırım artık. (redmi note 9 pro 64 gb depolama hala daha akıcı sadece depolama yetmiyor artık o yüzden değiştiriyorum)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

s26 ultra var bende haklısınız hocam apple samsungun maalesef dengi değil samsung çok daha iyi bir telefon
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


16 pro max vardı 26 ultra aldım hocam gençleştim öyle söyliyim
Hayırlı olsun hocam S26 ultra iyi telefon gerçekten ama bu arada görüyorum ki 10k fiyat farkı var 25 ultra ile 26 ultra arasında ama denilene göre 26 ultra işlemcisi daha fazla ısınıyor ve daha kötü bir işlemci imiş doğru mudur ?
 
Hepsi üst segment telefonlar hiçbirinde pişman olmazsanız, tamamen kişisel tercihinize dayalı bence. Ben de Samsung M31'den Iphone 17'ye geçtim açıkçası memnunum yani bir sıkıntım olmadı.
O telefondan şu an piyasadaki güncel 20K üstü herhangi telefonun zaten size çok iyi gelmesi normal hocam. Sen bir de iPhone 17'ye geçmişsin, çağ atlamışsın.
 
S26+ alırsan kamera beklentin olmasın. Ana kamera harici kalan kameralar çöp. Ön kamerada da zaten 17 ile samsung tarafında yarışabilecek cihaz yok öyle söyleyeyim.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: XPCX
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top