evet
elite v3 600w
bu mu adı?
elite v3 600w
bu mu adı?
bayağı kötü bir psu fiyatından anlaman lazımdı bence.
Çok muntazam bir güç kaynağı değil fakat sisteminiz düşükse idame ettirmeye yeter. Keşke Green ECO modellerine falan baskaydınız. 3 yıl garantili sıfır güç kaynağı alırdınız.cooler master 600 watt v3nasıl nereye giriyor ikici elden 900 TL'ye aldım guzel bır seye benzyor
ses kısmını bilmiyorum beni henüz etkilemedi zaten sistem genel olarak çok sessiz çalışabilcek bi sistem değil, ikinci el aldım sistemi içinde bu vardı bileşen kalitesi olarak nasıl 9070xt ve 7800xd3 var sorun çıkartmaz herhalB- bir güç kaynağı ve boşta bile sesli. Ortalama sistemlere yeter ama ses kısmı sorun.
Sorun olmaz, çalıştırır. Fiyatına göre sunduğu bileşenler kötü sadece.ses kısmını bilmiyorum beni henüz etkilemedi zaten sistem genel olarak çok sessiz çalışabilcek bi sistem değil, ikinci el aldım sistemi içinde bu vardı bileşen kalitesi olarak nasıl 9070xt ve 7800xd3 var sorun çıkartmaz herhal
Başka birisi yaparsa artık...yeni bir rehber lazım
aslında zaten çoğu temel bilgileri burada vermişsin temel bilgileri isteyenleri buraya yönlendirebilirsin veya direkt kopyala yapıştır yaparsın bu listenin süresi geçti o zamanki fiyatlarla şu anki fiyatların arasında çok fark var 1 ayda bu kadar değişmesini hiç beklemiyordum bence direkt 5-10k arası alınabilecekler tier listi kırmızı ve turuncu renkli fiyatları koymadan daha temiz ve net sonuca götüren bir şey yapabilirsin şu anda aklıma gelenler bunlar senin düşüncelerin neler aklında ne varBaşka birisi yaparsa artık...
Tier List'in V2'sini bu ay çıkartabilirsem oradan bilgi çekip anlık fiyatlarıyla karşılaştırıp öneri sunan bir şey yapabilirim belki. Daha isabetli ve sınırsız süreli olur. Tabii V2 Allah bilir ne zamana çıkar. Tek başına bir şeyi yapmak zor.
C1000 bayağı pahalı. Normalde C1200 bile 8500TL seviyesini görüyor ara sıra. Lian Li'nin stoğu bitmiş. Ne kadardı bilmiyorum ama 10.000TL ise o a pahalı. En mantıklısı ENERMAX.@yusuf7878 hocam ben 1000 wattlık bir psu arıyorum 8-9-10k fiyat bantlarının her birinde ne önerirsin
https://www.akakce.com/power-supply/en-ucuz-nzxt-c1000-gold-pa-0g2bb-eu-1000-w-fiyati,795008350.html
forumda gezerken bunlardan bahsedildiğini duydum bunlar hakkındaki düşüncelerin neler yorumunu bekliyorum
hocam her şeyi bitiriyorlar sonra da zam geliyor bu kasa var https://www.akakce.com/bilgisayar-k...anli-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1231457450.html bu gece baktım 5.5k amazonda gözüküyordu şimdi en ucuzu6.200 olmuşC1000 bayağı pahalı. Normalde C1200 bile 8500TL seviyesini görüyor ara sıra. Lian Li'nin stoğu bitmiş. Ne kadardı bilmiyorum ama 10.000TL ise o a pahalı. En mantıklısı ENERMAX.