Power neden kötü Lian Li üst düzey bir marka gayet de alabilirsin. Lütfen bilmediğiniz markaları kötülemeyelim. 1000w lık Lian Li psu kullanıyorum bir deneyimli insan olarak ve sistemi köküne kadar kullanan biriyim.power kötü kasa alınır
Hocambeyaz mı olması lazım ve sistem ne
Her marka model de bozulma sorunları oluyor B tier dediğiniz marka A-tier(Asus, Corsair, ) bir marka syntetic den hep çok iyi sonuçlar alıyor. Örnek olacak ise 1000w lık olan benim psu hemen hemen asus rog serisiyle aynı deneyimi almış ben demiyorum global test firması diyor. Lian li için şu şekilde bir bilgi de vereyim konu değişiyor ama sıvı soğutucudan kaynaklı bir sorun olursa ilk yıl bozulan ürünün tamamı sonra ki yıllarda %10 azalarak gidiyor bu şekilde ödeme yapıyorlar kendilerine o kadar güveniyorlar.sıkıntılı model, bozulan psu'lar olmuş. normalde de çok iyi değil b tier falan daha ucuza alınabiliyor başka marka
normal değil dostum araştırırsan görürsün direkt üretim hatalı bir model istediğin yere bakabilirsinHer model de bozulma sorunları oluyor B tier dediğiniz model A-tier syntetic den hep çok iyi sonuçlar alıyor
Bana önerdiğin bir marka verir misin o önerdiğin marka ile sana hatlar listesi atacağım ama ?normal değil dostum araştırırsan görürsün direkt üretim hatalı bir model istediğin yere bakabilirsin
Hocam bu mu bana öneriniz
kasayı da lianli mi alayım hocam uyarmı bu psu ile
Psu ile uyumludurHocam bu mu bana öneriniz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
kasayı da lianli mi alayım hocam uyarmı bu psu ile
hocam kasa hoşuma gitti psu anakart falan uyuyor fiyatta dediğiniz gibi güzel onu alırım benkasa sen bilirsin ama lian li'nin fiyat güzel
hocam bu kasa fanlı geliyor değilmi fansız diye bir ibare göremedim ama