RS7 air de güzel klavye. Kasası plastik ama baya kaliteli.mad68 ve k1 he kullanmıştım. qbz 75 almadan önce rs7 air düşünüyordum. Ama istediğim renkler stokta yoktu. Bir de vgn neon 75 ultrayı düşünüyordum aynı şekilde oda stokta yoktu. qbz yi aldım şimdi rs7 air e renk stoğu gelmiş. Vgnde geçen haftadan beri stoklarda.Ama pişman değilim. Qbz den aşırı memnunum.
Ben sana sorayım hissiyat ve keyif açısından rs7 air ve qbz yi kıyaslarsan ne diyorsun? Merak ediyorum ikiside elinin altında.![]()
Hissiyat olarak RS7 air biraz mekanik klavye gibi clacky dedikleri şekilde. Qbz ise daha tok bir sese sahip. Hissiyat olarak ben QBZ'yi daha çok beğendim açıkçası. Oyunlarda da fark göremedim diyebilirim kabaca. 1 tuş fazlası var bir de qbznin