Bence genel olarak özelliklerini değerlendirince bu fiyat bandında en mantıklısı oluyo paneli falan kaliteli. Standı dandik sadece o da çok rahatsız ederse 1500 e falan ahtapot stand oluyo ondan alınabilir. Bazı modlarında kontrastında problem varmış ama f/p ve kar zarar dengesi olarak iyi geldi bana bende sipariş ettim maximumla alınca 11500e geldi 6 taksit çarşamba günü kullanmaya başlıcam. Aocnin bi modeli vardı yine bu fiyat bandında Q27g4zr sanırım onda da coil whine oluyormuş. Asusun modeli var bi tane ölü piksel çok denk geliyor dendi. Kararımı bundan yana kullandım zaten amazonun 30 gün iade süresi var en kötü iade edersin sorun yaşamazsın/yaşamam diye düşünüyorum.