Askere Gideceğim Bu Sistem Kaçtan Gider?

ASKERE GİDİP UZMAN KALACAĞIM

ÜRÜNLERİN GARANTİSİ BİTTİ EKRAN KARTININ 1 YILDAN FAZLA GARANTİSİ VAR DİĞERLERİNİ YOK AKLIMDA Kİ FİYAT 65-70K ARASI FAZLA MI AZMI ?

SYSTEM DETAILS

MONITOR: ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27 inch 260Hz 1ms 2K QHD Adaptive Sync Fast IPS Pivot

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D 8-Core, 16-Thread Desktop Processor

CASE: Lian Li Lancool III ARGB Black E-ATX

MOTHERBOARD: MSI Mag X670E Tomahawk Wi-Fi AMD AM5 DDR5 ATX

RAM: ADATA XPG Lancer Blade Black DDR5-6000Mhz CL30 32GB (2x16GB)

PSU: Corsair RM750e Gen5 750 W 80+GOLD Power Supply

SSD: Kingston Renegade 2TB 7300/7000MB/s PCIe 4.0 NVMe m2 SSD

COOLER: Arctic Liquid Freezer II 420mm CPU Water Cooler

GPU: Sapphire AMD RX 9060XT 16 GB

KEYBOARD: GameRaider K1 HE Dark Blue Keychron Ultra-Fast Lime magnetic Switch 8K

HP: Havit Gamenote H2002P RGB 7.1 USB Headset

MOUSE: Razer Deathadder V3
alırsam 50 satarsam 70
 
sistem güzel ancak fiyat bandında malesef bu fiyatlara satılacağını pek düşünmüyorum. 55 60 arası olabilir max
sen ölü fiyatçı al satçılardansın herhalde foruma yeni üye olmuşsun adama sistemini bedavaya ver diye tavsiye veriyorsun iletişim de yaz bari sana satsın hazır alıcısın sonuçta değil mi?
 
ASKERE GİDİP UZMAN KALACAĞIM

ÜRÜNLERİN GARANTİSİ BİTTİ EKRAN KARTININ 1 YILDAN FAZLA GARANTİSİ VAR DİĞERLERİNİ YOK AKLIMDA Kİ FİYAT 65-70K ARASI FAZLA MI AZMI ?

SYSTEM DETAILS

MONITOR: ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27 inch 260Hz 1ms 2K QHD Adaptive Sync Fast IPS Pivot

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D 8-Core, 16-Thread Desktop Processor

CASE: Lian Li Lancool III ARGB Black E-ATX

MOTHERBOARD: MSI Mag X670E Tomahawk Wi-Fi AMD AM5 DDR5 ATX

RAM: ADATA XPG Lancer Blade Black DDR5-6000Mhz CL30 32GB (2x16GB)

PSU: Corsair RM750e Gen5 750 W 80+GOLD Power Supply

SSD: Kingston Renegade 2TB 7300/7000MB/s PCIe 4.0 NVMe m2 SSD

COOLER: Arctic Liquid Freezer II 420mm CPU Water Cooler

GPU: Sapphire AMD RX 9060XT 16 GB

KEYBOARD: GameRaider K1 HE Dark Blue Keychron Ultra-Fast Lime magnetic Switch 8K

HP: Havit Gamenote H2002P RGB 7.1 USB Headset

MOUSE: Razer Deathadder V3
parça parça satılınca kasanın 70i var monitör de 10k civarı hocam
 
parça parça satılınca kasanın 70i var monitör de 10k civarı hocam
sıfırı 23k ymış monitörün ağzım açık kaldı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sen ölü fiyatçı al satçılardansın herhalde foruma yeni üye olmuşsun adama sistemini bedavaya ver diye tavsiye veriyorsun iletişim de yaz bari sana satsın hazır alıcısın sonuçta değil mi?
öyleleri buraya dolduysa işimiz zor demektir
 
sıfırı 23k ymış monitörün ağzım açık kaldı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


öyleleri buraya dolduysa işimiz zor demektir
23k etmez o monitör hocam o fiyatlara sıfır oled monitör satılıyor stok kalmadığı için fırsatçı satıcılar öyle saçma sapan fiyatlar yazabiliyorlar
 
Satici olarak degilim oyle 2.el pahali urun alan biride degilim. Sadece taksitle yeni sistem almış biri gözüyle bakıyorum. 70 bine 32gb ramli 6 belki 9 taksite 5070 7500ff alinabiliyor. 2.elde zaten taksit imkanı yok yani cebinde parası olan biri lazım ki oyle cok az insan var, o fiyata çıkınca da 2.el 9060xt almak istemem açıkçası. Yani sistemini yükseltmek isteyip parca almak isteyenlere parca parca satsan 70i rahat bulsada toplu satmaya çalışsan 70e satılması zor.
 
Satici olarak degilim oyle 2.el pahali urun alan biride degilim. Sadece taksitle yeni sistem almış biri gözüyle bakıyorum. 70 bine 32gb ramli 6 belki 9 taksite 5070 7500ff alinabiliyor. 2.elde zaten taksit imkanı yok yani cebinde parası olan biri lazım ki oyle cok az insan var, o fiyata çıkınca da 2.el 9060xt almak istemem açıkçası. Yani sistemini yükseltmek isteyip parca almak isteyenlere parca parca satsan 70i rahat bulsada toplu satmaya çalışsan 70e satılması zor.
7500f ile 7800x3d kıyaslamak 😃
9060xt boş kart değil ayrıca
 
Satıcı olunca 2 öğe genelde alıcı için fiyat biçilecek öğe olmuyor.

1) aşırı niş olmadığı sürece kasa.
2) güç kaynağı

İkisine sembolik bir fiyat yazıp, kalan öğeleri de sarı site 2. el fiyatlarındaki ortalama fiyatı vererek bir fiyat çıkarın. 60mı etti örneğin? 55e satmaya hazır olun. Kasa halde satış bu şekilde olur genelde.
 
7500f ile 7800x3d kıyaslamak 😃
9060xt boş kart değil ayrıca
Hocam 13 14e 0 7800 bulunuyor. Yani ben 55e 5070lu olan sistemi alip 0 islemciyi 2.el islemciyi 4 5e satip 8 9 ekleyerek 7800 yapabiliyorum zaten. Hadi üstüne de ram ekleyim 64 e 12 daha 76 olsun sana 0 76 bine 32gbramli 5070 ve 7800li sistem. Yanlış anlamayın burda sistemi kotulemiyorum sistem parca parca mantikli ve 70i hakediyor da bu kadar toplu nakit parası olan icin fazla mantikli degil. Alacak olan benim gibi ornegin r5 7500f yerine 2.el 7800 alip yükseltmek isteyen falan alir.
 
Satici olarak degilim oyle 2.el pahali urun alan biride degilim. Sadece taksitle yeni sistem almış biri gözüyle bakıyorum. 70 bine 32gb ramli 6 belki 9 taksite 5070 7500ff alinabiliyor. 2.elde zaten taksit imkanı yok yani cebinde parası olan biri lazım ki oyle cok az insan var, o fiyata çıkınca da 2.el 9060xt almak istemem açıkçası. Yani sistemini yükseltmek isteyip parca almak isteyenlere parca parca satsan 70i rahat bulsada toplu satmaya çalışsan 70e satılması zor.
Hocam basit bir hesap yapalım 1 yıldan fazla ekran kartı garantili rx 9060 xt şuan 21k civarlarında 15k diyelim, işlemciye de 10k diyelim
ramler şuan 2x16 gb ddr5 hadi rame 15k dedik ,anakart X serisii 9k güçlü bir kart tomahawk, ssdye 10k dedik monitöre 10k buraya kadar bile atmışı geçiyor galiba ,Dış ,kasa yı güç kaynağını 420mm sıvı soğutmayı takınca bir 70 ederi olsun kasanın :D hepsi marka ürünler
 
Hocam basit bir hesap yapalım 1 yıldan fazla ekran kartı garantili rx 9060 xt şuan 21k civarlarında 15k diyelim, işlemciye de 10k diyelim
ramler şuan 2x16 gb ddr5 hadi rame 15k dedik ,anakart X serisii 9k güçlü bir kart tomahawk, ssdye 10k dedik monitöre 10k buraya kadar bile atmışı geçiyor galiba ,Dış ,kasa yı güç kaynağını 420mm sıvı soğutmayı takınca bir 70 ederi olsun kasanın :D hepsi marka ürünler
Hocam zaten arkadaş da fiyatı o kadar eder diyor ama taksitsiz insanlar 2. El ürüne 70 bin tl bağlamaz diyor. Ben de nakit 70 bin tl veremem bir sisteme.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu yüzden en mantıklısı parça halinde satılması.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,602
Mesajlar
11,078,851
Üyeler
198,155
Son üye
Zeina
Geri
Top