🔥İndirim Samsung G4 Pivot 240 Hz 5974.TL

O anlamda demedi ya bence hz olarak dedi ikiside 240 hz ve isim olarak samsung daha çok güven veriyor ben isim hastası değilim şahsen thunderobot kullanıyorum
Samsungda 850:1 kontrast var JD de 1270:1

800:1 vs 1200:1 böyle gözüküyor kıyas için
1781975977568.webp

1781976032245.webp
 
Samsungda 850:1 kontrast var JD de 1270:1

800:1 vs 1200:1 böyle gözüküyor kıyas için
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Dostum attığın ürün satışta mı önce ona bir bak sonra karşılaştırmanı yaparsın. İsteyen istediğini alsın ben bu tarz ürünleri markalı alırım her zaman. İki cihaz da zaten 1000:1 olarak satışa sunulmuş ama sana 800:1 de gelebilir 1200:1 de gelebilir onun garantisi yok yani.
 
Dostum attığın ürün satışta mı önce ona bir bak sonra karşılaştırmanı yaparsın. İsteyen istediğini alsın ben bu tarz ürünleri markalı alırım her zaman. İki cihaz da zaten 1000:1 olarak satışa sunulmuş ama sana 800:1 de gelebilir 1200:1 de gelebilir onun garantisi yok yani.
Kral hiçbir şey bilmiyorsun ya JD sana 800:1 gelemez çünkü ölçüm cihazında 1270:1 çıkmış zaten samsung da 850 küsür. Sen markalı fason üretim ürün almaya devam.
James Donkey olanı daha 2 gün önce aldık arada stoğa giriyor diyorum acil bir ihtiyacı varsa başka model de öneririz ama sen begenmezsin gerci önermeyelim biz
 
Kral hiçbir şey bilmiyorsun ya JD sana 800:1 gelemez çünkü ölçüm cihazında 1270:1 çıkmış zaten samsung da 850 küsür. Sen markalı fason üretim ürün almaya devam.
James Donkey olanı daha 2 gün önce aldık arada stoğa giriyor diyorum acil bir ihtiyacı varsa başka model de öneririz ama sen begenmezsin gerci önermeyelim biz
tayfunun geçmiş mesajda bu da var ghosting performansı çok iyi hzsi de daha yüksek diye fps oynayanlara öneriyormuş bunu
ghostingi aynı olup daha yüksek hz olan yoksa güncel olanlarda alınır
tabi hikaye oynayan kaçsın bundan
1781977405259.webp

gerçekten makineyle ölçülen kontrast oranını sana bana gelir demek ayrı bir şey
 
Kral hiçbir şey bilmiyorsun ya JD sana 800:1 gelemez çünkü ölçüm cihazında 1270:1 çıkmış zaten samsung da 850 küsür. Sen markalı fason üretim ürün almaya devam
Sen üretimden çıkan her panelin aynı kalitede olduğunu sanıyorsan çok safsın dostum neyse. Ben zort donkey bilmemne marka almam isteyen buyursun alsın.
 
Sen üretimden çıkan her panelin aynı kalitede olduğunu sanıyorsan çok safsın dostum neyse. Ben zort donkey bilmemne marka almam isteyen buyursun alsın.
Reis en fazla ne kadar fark olabilir? Bu mantıkla monitör mü alınır
 
Arkadaşlar ezbere konuşmayın, yok güncel değilmiş yok ghosting varmış sanarsın 3 yılda IPS paneller devrim yarattı da değişik değişik yorumlar yapıyorsunuz. Taş gibi monitör, ghostingin G si yok. Elimden çok fazla monitör geçti, stabilite olarak bu fiyat bandında bu kadar stabil bir IPS panel kullanmadım. Bu paraya bedava, ihtiyacı olan arkadaşlar kaçırmasın. 2.5 yıldır kullanıyorum, ölene kadar değiştirmem bu monitörü.
 
Samsungda 850:1 kontrast var JD de 1270:1

800:1 vs 1200:1 böyle gözüküyor kıyas için
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Rtingse ozel numune (M27Q) mi gondermisler diye az netten bakayim dedim

sasirtmadi desem yeridir :) 1200:1 kontrast olctulerse o da dusuk zaten. Ama alan kullanici parlaklik ayarini koklemis galiba yine de dusuk ayarda da goruntu sorunlu demis. Edge ledle IPS kontrasti birlesince cok sasirmadim. Rtingsde Dell monitor yaninda OLED gibi gorunmus.
 
2 yıl kadar kullandım çok memnundum bana göre tek eksisi hoparlör olmamasıydı birçok kişi genel olarak monitörlerin hoperlörlerinin ses şiddetini düşük buluyor bende dahil ama film vs izlerken benim için yeterli oluyor daha iyisi bu fiyata var mı bilemiyorum tayfun hocamında dediği gibi eski model alternatiflerede bakmakta fayda var varsa bu fiyata daha iyisi neden olmasın .
 
Geri
Top