Ağlama Duygumu Kaybettim

hekimoğlu adayı

80+ Bronze
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
1,783
Reaksiyon skoru
513
3 yıldır ağladığımı hiç hatırlamıyorum üzücü bir şey görsemde başımada gelse en fazla 2 3 gözyaşı o kadar hiç ağlamıyorum . içimi boşaltmak istiyorum ama olmuyor normal mi
 
3 yıldır ağladığımı hiç hatırlamıyorum üzücü bir şey görsemde başımada gelse en fazla 2 3 gözyaşı o kadar hiç ağlamıyorum . içimi boşaltmak istiyorum ama olmuyor normal mi
Biraz kişilikle alakalı o bende de var ne olursa olsun hep içe ata ata veya normalleştiği için artık o tepkiyi bile vermek gereksiz geliyor birnevi umutsuzluk olarak düşünebilirsin .
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: vglx
demek ki duygularını dökebildiğin biri yok...
ben kimseye duygularımdan bahsetmem , sevgilime falanda hiçbir zaman . buzamana kadar 4 5 kere bahsetmişimdir birilerine bunun 3ü 1 kişiyeydi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Biraz kişilikle alakalı o bende de var ne olursa olsun hep içe ata ata veya normalleştiği için artık o tepkiyi bile vermek gereksiz geliyor birnevi umutsuzluk olarak düşünebilirsin .
bilmiyorum ne olduğunu . duygusallığı hiç sevmem birine birseyler anlatmayı hep zayıflık olarak gördüm
 
3 yıldır ağladığımı hiç hatırlamıyorum üzücü bir şey görsemde başımada gelse en fazla 2 3 gözyaşı o kadar hiç ağlamıyorum . içimi boşaltmak istiyorum ama olmuyor normal mi
böşver bende 5 yıldır ağlamadım çok büyük bi olay yaşayınca artık çoğu duyguya ağlayamıyorum arkadaşlarım duygusuz diyo ama içerden yaşıyoruz
 
ben kimseye duygularımdan bahsetmem , sevgilime falanda hiçbir zaman . buzamana kadar 4 5 kere bahsetmişimdir birilerine bunun 3ü 1 kişiyeydi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bilmiyorum ne olduğunu . duygusallığı hiç sevmem birine birseyler anlatmayı hep zayıflık olarak gördüm
Aslında bu toplumla alakalı duygularını anlatmal bi zayıflık olarak algılanıyor bir nevi kibarlık yapmak gibi, yakın bir arkadaşın yoksa daha da bu duyguyu bastırırsın en azından 1 kişi olmalıki üzerindeki o yükü tek başına kaldırmaya çalışıp duygularından feragat etme. Biz içimizde yaşıyoruz dışarı yansıtmıyoruz sonra neden hiç tepki vermiyorsun diyorlar....
 
böşver bende 5 yıldır ağlamadım çok büyük bi olay yaşayınca artık çoğu duyguya ağlayamıyorum arkadaşlarım duygusuz diyo ama içerden yaşıyoruz
mantıklı gelmemeye basladı böylesi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Aslında bu toplumla alakalı duygularını anlatmal bi zayıflık olarak algılanıyor bir nevi kibarlık yapmak gibi, yakın bir arkadaşın yoksa daha da bu duyguyu bastırırsın en azından 1 kişi olmalıki üzerindeki o yükü tek başına kaldırmaya çalışıp duygularından feragat etme. Biz içimizde yaşıyoruz dışarı yansıtmıyoruz sonra neden hiç tepki vermiyorsun diyorlar....
doğru gelmiyor artık
 
3 yıldır ağladığımı hiç hatırlamıyorum üzücü bir şey görsemde başımada gelse en fazla 2 3 gözyaşı o kadar hiç ağlamıyorum . içimi boşaltmak istiyorum ama olmuyor normal mi
tamamen toplum dayatması diye düşünüyorum çocukluktan beri erkek adam ağlamaz sözü birçok büyük tarafından söylendi istemeyerekde olsa bu bilinçaltimıza bi şekilde yerleşti gereken yerde ağlamayadık gereksiz zamanlarda ağladık. maalesefki
 
3 yıldır ağladığımı hiç hatırlamıyorum üzücü bir şey görsemde başımada gelse en fazla 2 3 gözyaşı o kadar hiç ağlamıyorum . içimi boşaltmak istiyorum ama olmuyor normal mi
Aynı sorun bende de var. Sanırım artık ruhsuz olduğumuz için ve erkekler ağlamaz kalıbından dolayı olduğunu düşünüyorum.
 
3 yıldır ağladığımı hiç hatırlamıyorum üzücü bir şey görsemde başımada gelse en fazla 2 3 gözyaşı o kadar hiç ağlamıyorum . içimi boşaltmak istiyorum ama olmuyor normal mi

Ailenden birisini kaybettiğin zaman o duyguyu geri kazanırsın...
 
Geri
Top