Ofis-Oyuncu Koltuğu Önerisi



Boyum 183-kilom ise 112kg
 
Ben uzun süre seduna thunder pro kullandım gerçekten rahattı, çökme etme vs bir şey olmadı. Genel olarak seduna kaliteli bilgin olsun. Sonradan gittim ZİO aldım almaz olaydım yarı fiyatındaki koltuğun rahatlığı yok. Oyuncu koltuğu pişmanlık oldu benim için. Kısmet olursa tekrar ofis çalışma koltuğuna döneceğim.
 
Ben uzun süre seduna thunder pro kullandım gerçekten rahattı, çökme etme vs bir şey olmadı. Genel olarak seduna kaliteli bilgin olsun. Sonradan gittim ZİO aldım almaz olaydım yarı fiyatındaki koltuğun rahatlığı yok. Oyuncu koltuğu pişmanlık oldu benim için. Kısmet olursa tekrar ofis çalışma koltuğuna döneceğim.
oyuncu koltuğu olarak denediğm hiçbir markada(hawk future pro ve titanseat throne hariç) konfora dair bişey bulamadım
o nedenle ofis koltuğu alıcam

seduna 110 garantili taşıma kapasitesi yazmış ben 113üm ama A class 4 amortiör kullanılmış 150 rahat taşır
 
oyuncu koltuğu olarak denediğm hiçbir markada(hawk future pro ve titanseat throne hariç) konfora dair bişey bulamadım
o nedenle ofis koltuğu alıcam

seduna 110 garantili taşıma kapasitesi yazmış ben 113üm ama A class 4 amortiör kullanılmış 150 rahat taşır
Hocam siz de zaten deneyim etmişsiniz, oyuncu koltuğu almayıp normal kalitede bir çalışma koltuğu aldıktan sonra rahat olursunuz. Bu arada karr ve timob markalarına da bakmanızı öneririm.
 
Hocam siz de zaten deneyim etmişsiniz, oyuncu koltuğu almayıp normal kalitede bir çalışma koltuğu aldıktan sonra rahat olursunuz. Bu arada karr ve timob markalarına da bakmanızı öneririm.
konunun ilk mesajını okursanız sevinirim :D
 
karr mostarın özelliklerini ekledim nasıl sizce
Bence güzel duruyor hocam, yalnız sitesinde bu modelin bilgileri gözükmüyor, sizin yazdıklarınıza baktım da bu modele bir şey eklemediler herhalde. Ben karr da Yuzawa modeline bakmıştım ama fiyatı bir tık pahalı. Bu mostar da baya oturaklı ve rahat duruyor, destek için 150kg demişler bu da baya iyi. Şöyle denemelik bir yer olsa gidip bakmalık güzel olur böyle ürünler için. Ben ZİO koltuğu iade etmek istemiştim sağ olsunlar kabul ettiler ama kargo parası çok çıkıyordu ağır ve büyük olduğu için vazgeçmiştim o yüzden.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,607
Mesajlar
11,078,919
Üyeler
198,156
Son üye
cazan
Geri
Top