DDR 4 Sistemlerden Hangisi Tercih Etmeliyim

Katılım
3 Haziran 2026
Mesajlar
12
Reaksiyon skoru
0
Bütçe
30000
Herkese iyi forumlar dilerim. 25-35k arasında ddr5 e gücüm yetmediği için ddr4 bir sistem almayı planlıyorum. Mecburen ikinci el satın alacağım. Araştırmalar sonucu birkaç tane sistem buldum ama hangisi mantıklı olur hangisi işime yarar karar veremeim. Monitörüm olmadığı için bazıları çok cazip geldi. Yorumlarınızı bekliyorum sistemler ekte:

1- https://shbd.io/s/z3fhlf0M

2- https://shbd.io/s/QCAGmkDg

3- https://shbd.io/s/PSTuEfdI

4- https://shbd.io/s/8jw9hvBI

5- https://www.letgo.com/ad/1728787854 (Bu sistemde kasa+monitör 30k şeklinde anlaştık)
 
Herkese iyi forumlar dilerim. 25-35k arasında ddr5 e gücüm yetmediği için ddr4 bir sistem almayı planlıyorum. Mecburen ikinci el satın alacağım. Araştırmalar sonucu birkaç tane sistem buldum ama hangisi mantıklı olur hangisi işime yarar karar veremeim. Monitörüm olmadığı için bazıları çok cazip geldi. Yorumlarınızı bekliyorum sistemler ekte:

1- https://shbd.io/s/z3fhlf0M

2- https://shbd.io/s/QCAGmkDg

3- https://shbd.io/s/PSTuEfdI

4- https://shbd.io/s/8jw9hvBI

5- https://www.letgo.com/ad/1728787854 (Bu sistemde kasa+monitör 30k şeklinde anlaştık)
Bu arada kasa için sadece bütçen 30-35 ise ikinci el sıfır karışık bir sistem dizebilirsin fakat biraz zaman alır
 
https://shbd.io/s/7pKJvZpg bütçeni bir tık daha arttırıp ve sağlam bir pazarlık ile böyle bir sistem alabilirsin. ( sistemi random buldum kafanda az birşeyler canlansın diye girip sağlam bir araştırma yapıp daha iyiside bulabilirsin )
Teşekkür ediyorum hocam fakat bütçemi arttıramıyorum ne yazıkki arttırma fırsatım olsa atmış olduğunuz ilan bile gayet iyi duruyor.
 
Herkese iyi forumlar dilerim. 25-35k arasında ddr5 e gücüm yetmediği için ddr4 bir sistem almayı planlıyorum. Mecburen ikinci el satın alacağım. Araştırmalar sonucu birkaç tane sistem buldum ama hangisi mantıklı olur hangisi işime yarar karar veremeim. Monitörüm olmadığı için bazıları çok cazip geldi. Yorumlarınızı bekliyorum sistemler ekte:

1- https://shbd.io/s/z3fhlf0M

2- https://shbd.io/s/QCAGmkDg

3- https://shbd.io/s/PSTuEfdI

4- https://shbd.io/s/8jw9hvBI

5- https://www.letgo.com/ad/1728787854 (Bu sistemde kasa+monitör 30k şeklinde anlaştık)
Hocam iyi güzel ama 13k civarına r5 5600 anakart işlemci ram kasa dizersin Hadi üstad çıldırdı 20k ya ddr5 ayarladın ki bunları tek tek almanada gerek yok r5 5600 lü ekran kartsız sistem 13k dan başlıyor 17k ya kadar var
7500f li ekran kartsız sistemler 19k dan başlıyor 2. elde
Bunun yanınada 2. el 15k 16k civaırna rx 6900xt alcan sorunsuz bi kart sıcaklık anlamında rtx 30 serisi %60 fan 70 dereceleri görürken bu kart %40 fanlarla 60 65 drecelerde takılabiliyor modele görede değişir.
Neyse hocam 15k yada 6900xt yapıştırdınmı al sana misgibi sistem 30k maal edersin r5 5600 lü kasa ayarlarsan akla mantığa sığar parçalarla sonuçda a320 ye 6900xt takılmaz 15 16k civaırna 5600 sistem ayarlarsın bu karta uygn.
Param var dersende 20 22k araısnda 7500f ekran kartsız sistem al derim yada kendin düz.

Ama yok kardşeim sen benim işime karışma illa ben linkdekilerden birini alcam seç tercihini yap dersen 1numaradan uzak dur değmez bi artısı yok.
Alıcak olsam beynimin nöronlarına gönderdiğim elektrokimyasal sinyallere dayanarak letgodaki 7800xt hazır sistemi al derdim 1080p de darboğaz biraz olur ama hiç sıkıntı etme her kuruşuna dğeer 30k 6700xtli kasaya paramı verilir a*
7800xt ye 2k monitor alırsın veya fps 150 den 120 ye düşüyosa 120 ye sabitlersin akarsın güzel oyun oynanır millet 4060 la rdr2 1080p ultrada oynayamıyo sen 7800xt ile içinden geçersin.
Ha diyelim o ticaret olmadı 4. linkdeki 4060ti 32ramlı kasayı alırdım işlemci 12. nesil yükseltme imkanı kısıtlı ama fiyatına göre eh denecek derecede.
Ama gene söylüyom 30k ya kasa alcak olsam kesinlikle bu kasaların arasında 6700xt vce 4060ti asla bulunmazdı 6800xt bulunurdu en kötü öyle dim sana
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bi şansımı deneyeyim hocam
Hocam 50k bütcem var dersen git sıfır al 12 taksit yap bilgin yoksa 2. ele hiç bulaşma bilgin olmadığını farz ederek yazıyom çünkü piyasa b*k gibi malesefg kusura bakm aağzım biraz bozuk sınavdan çıktım kafam kazan gibi
 
Gunumuz Turkiyesinde 30bine nakit almak yerine 35 40bine 6 taksit almak daha mantikli bence. 35 40 arasina ddr5 5060 alirsin veya 33e ddr5 arc580, 42ye 5060ti oem vs. Butce sıkıntı diyorsun, onun icin diyorum. Nakit yerine 6 taksit avantajını da düşün hem 0 hem 5 6 taksit hem de ddr5 guncel.
 
Hocam iyi güzel ama 13k civarına r5 5600 anakart işlemci ram kasa dizersin Hadi üstad çıldırdı 20k ya ddr5 ayarladın ki bunları tek tek almanada gerek yok r5 5600 lü ekran kartsız sistem 13k dan başlıyor 17k ya kadar var
7500f li ekran kartsız sistemler 19k dan başlıyor 2. elde
Bunun yanınada 2. el 15k 16k civaırna rx 6900xt alcan sorunsuz bi kart sıcaklık anlamında rtx 30 serisi %60 fan 70 dereceleri görürken bu kart %40 fanlarla 60 65 drecelerde takılabiliyor modele görede değişir.
Neyse hocam 15k yada 6900xt yapıştırdınmı al sana misgibi sistem 30k maal edersin r5 5600 lü kasa ayarlarsan akla mantığa sığar parçalarla sonuçda a320 ye 6900xt takılmaz 15 16k civaırna 5600 sistem ayarlarsın bu karta uygn.
Param var dersende 20 22k araısnda 7500f ekran kartsız sistem al derim yada kendin düz.

Ama yok kardşeim sen benim işime karışma illa ben linkdekilerden birini alcam seç tercihini yap dersen 1numaradan uzak dur değmez bi artısı yok.
Alıcak olsam beynimin nöronlarına gönderdiğim elektrokimyasal sinyallere dayanarak letgodaki 7800xt hazır sistemi al derdim 1080p de darboğaz biraz olur ama hiç sıkıntı etme her kuruşuna dğeer 30k 6700xtli kasaya paramı verilir a*
7800xt ye 2k monitor alırsın veya fps 150 den 120 ye düşüyosa 120 ye sabitlersin akarsın güzel oyun oynanır millet 4060 la rdr2 1080p ultrada oynayamıyo sen 7800xt ile içinden geçersin.
Ha diyelim o ticaret olmadı 4. linkdeki 4060ti 32ramlı kasayı alırdım işlemci 12. nesil yükseltme imkanı kısıtlı ama fiyatına göre eh denecek derecede.
Ama gene söylüyom 30k ya kasa alcak olsam kesinlikle bu kasaların arasında 6700xt vce 4060ti asla bulunmazdı 6800xt bulunurdu en kötü öyle dim sana
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam 50k bütcem var dersen git sıfır al 12 taksit yap bilgin yoksa 2. ele hiç bulaşma bilgin olmadığını farz ederek yazıyom çünkü piyasa b*k gibi malesefg kusura bakm aağzım biraz bozuk sınavdan çıktım kafam kazan gibi
Estağfurullah hocam lafı olmaz. Dediğiniz şekilde ekran kartsız sistem alıp ekran kartı ekleme fikri mantıklı geldi ki dediğiniz rakamlara 7500f li ddr5 sistem dizme fırsatımız olursa tabii ki çok daha iyi olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gunumuz Turkiyesinde 30bine nakit almak yerine 35 40bine 6 taksit almak daha mantikli bence. 35 40 arasina ddr5 5060 alirsin veya 33e ddr5 arc580, 42ye 5060ti oem vs. Butce sıkıntı diyorsun, onun icin diyorum. Nakit yerine 6 taksit avantajını da düşün hem 0 hem 5 6 taksit hem de ddr5 guncel.
Hocam ne yazıkki taksit yapma imkanım pek yok kartlarım biraz patlak durumda :) Elimde ps 5 vardı sattım ve nakitte param var sadece o yüzden el mecbur peşin satın alacağım gibi duruyor
 
Estağfurullah hocam lafı olmaz. Dediğiniz şekilde ekran kartsız sistem alıp ekran kartı ekleme fikri mantıklı geldi ki dediğiniz rakamlara 7500f li ddr5 sistem dizme fırsatımız olursa tabii ki çok daha iyi olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam ne yazıkki taksit yapma imkanım pek yok kartlarım biraz patlak durumda :) Elimde ps 5 vardı sattım ve nakitte param var sadece o yüzden el mecbur peşin satın alacağım gibi duruyor
Anladım hocam. Ama genelde nakiti olan taksitle alır diye dedim.
Şimdi taksitle alan birine nakit al demek zor ama nakit alan birine taksitle al demek kolay işte
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top