- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Hocam ben c5 kullanıyorum açıkcası parlaklık değerleri c5’den kötüdür. B5’e parlaklık olarak daha yakındır. C5-B5 arası diyebiliriz.Bunun karşılığı LG C serisi miydi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Lg dediğiniz b5’i lg’in giriş seviyesi modeli, bu modelden iyi olduğunu düşünmeyin. O 120hz bu 144 hz, ama parlaklık değerleri birbirine yakındır.Hocam birincisi 10 inch daha büyük izleme mesafesine göre değişir. İkincisi de mesele sadece büyüklükse led tv alıp geçelim. Her açıdan lg daha önde sadece panelle bitmiyor. 4 yıldır grundig kullanıyorum. Arayüz çok yavaş yeni nesillerde de değişmemiş baktığım yorumlarda. Kaldı ki doğru düzgün güncelleme filanda almıyor.
Ekstra lg’de 2 yıl garanti var. Bu cihazda 3 yıl.