❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

Hdr açtım fakat hoşuma gitmiyor hdr ya
 
Cahilliğime verin yazılım olarak bunları bilmiyorum.Nasıl hdr ayar yapacağım.Attığım videodaki ayarları yaptım fakat default ayarlar daha çok hoşuma gittiği için 0 layacağım.
Her panel birebir aynı cikmiyor illa ki farklılıklar oluyor ondan direk videodaki ayarları kopyalamayin zaten sadece yardım alabilirsiniz yukarda attığım konulara gidin Tayfun hocanın konuları zaten
 
sol yukarısında ölü pixel var bende bir tane çerçeve kısmında bir de o kadar da etkileyici gelmedi ips panelden çokta bir fark göremedim re27qe den geçtim

 
sol yukarısında ölü pixel var bende bir tane çerçeve kısmında bir de o kadar da etkileyici gelmedi ips panelden çokta bir fark göremedim re27qe den geçtim

sanırım migreni falan olanlar veya ışığa hassas olanlar bayılıyor bazılarıda etkilenmiyor pek.. Ama olay sadece siyahlar değil tepki süresi de muazzam
 
Technopatta da forum açmıştım.
1781962421878.webp
Technopatta ismi bu mu acaba?Bu beyfendiyi etiketlemiştim askerde denilmişti tesadüf olamaz herhalde
 
bu monitörde bu kadar kalın çerçeve olması normal mi arkadaşlar resimlerde böyle değildi :D
 
renk ayarlarını nasıl yapsak var mı tavsiyesi vb. olan tecrübeli biri
 
renk ayarlarını nasıl yapsak var mı tavsiyesi vb. olan tecrübeli biri
Standart hdr-game açık şekilde gayet güzel geldi bana.

Benim bir sorunum var çıldırtacak şekilde küçük bir lekeyi silmeye çalışırken leke geçmedi her defasında sildiğim alana yayıldığı için monitörün yarısı leke şuan ve geçmiyor, çıldırmak üzereyim 😀. Tamam görüntü kalitesi muazzam ama ufacık bir lekeyi geçirmek için çile çekeceksek yarın iade edeceğim ipsden devam.
 
Standart hdr-game açık şekilde gayet güzel geldi bana.

Benim bir sorunum var çıldırtacak şekilde küçük bir lekeyi silmeye çalışırken leke geçmedi her defasında sildiğim alana yayıldığı için monitörün yarısı leke şuan ve geçmiyor, çıldırmak üzereyim 😀. Tamam görüntü kalitesi muazzam ama ufacık bir lekeyi geçirmek için çile çekeceksek yarın iade edeceğim ipsden devam.
o işler sıkıntıymış sanırım bende ufak bir ölü piksel var bir yerde nokta gibi leke oldu mikrofiber bez ile geçmiyor saf oksijenli mendilller ile vb geçiyormuş sanırım biraz zahmetli bakımı vs. yani siyahlar çok güzelde ips siyah harici yarışıyor gibi geldi ekstra 20k değmiyor gibi gözümde bilemedim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,917
Mesajlar
11,071,594
Üyeler
198,007
Son üye
Davetsiz.57
Geri
Top