Topladığım Sistemi Yorumlar Mısınız

baturx68

80+
Katılım
6 Haziran 2026
Mesajlar
16
Reaksiyon skoru
7
İşlemci: AMD Ryzen 7 7800X3D (13.400)
Sıvı Soğutucu: Lian li hydro-shift ii 360CL(7.000)
Anakart: MSI B850 Gaming Plus PZ (10.000)
Ekran Kartı: Sapphire nitro 9070XT (39.200)
Bellek (RAM): Goodram 32GB (2x16GB) 6000MHz CL30 DDR5(20.000)
Depolama (SSD): Corsair mp600 pro nh 1TB PCIe 4.0 NVMe M.2 (8.200)
Kasa: Msi mag 130r pz (5.200)
Güç Kaynağı (PSU): Nzxt C850 3.1 850W 80+ gold (6.500)

Sistemim bu şekildedir. Toplaması 3 ay sürdü ve indirim kovalamaya çalıştım.
Şuan aynı bileşenleri almaya kalktığında 130 bin civarı ediyor ben 110 bin civarına çözdüm. Sistemde bütün parçalarda kablo gizleme olayı var. Yorumlar mısınız.
1000145207.webp
 
Gösteriş unsurunu da hesaba katarsak normal fiyat
 
İşlemci: AMD Ryzen 7 7800X3D (13.400)
Sıvı Soğutucu: Lian li hydro-shift ii 360CL(7.000)
Anakart: MSI B850 Gaming Plus PZ (10.000)
Ekran Kartı: Sapphire nitro 9070XT (39.200)
Bellek (RAM): Goodram 32GB (2x16GB) 6000MHz CL30 DDR5(20.000)
Depolama (SSD): Corsair mp600 pro nh 1TB PCIe 4.0 NVMe M.2 (8.200)
Kasa: Msi mag 130r pz (5.200)
Güç Kaynağı (PSU): Nzxt C850 3.1 850W 80+ gold (6.500)

Sistemim bu şekildedir. Toplaması 3 ay sürdü ve indirim kovalamaya çalıştım.
Şuan aynı bileşenleri almaya kalktığında 130 bin civarı ediyor ben 110 bin civarına çözdüm. Sistemde bütün parçalarda kablo gizleme olayı var. Yorumlar mısınız.Alıntıyı görüntüle
Maşallah hocam ben çok beğendim, keyifli oyunlar dilerim sana.
 
İşlemci: AMD Ryzen 7 7800X3D (13.400)
Sıvı Soğutucu: Lian li hydro-shift ii 360CL(7.000)
Anakart: MSI B850 Gaming Plus PZ (10.000)
Ekran Kartı: Sapphire nitro 9070XT (39.200)
Bellek (RAM): Goodram 32GB (2x16GB) 6000MHz CL30 DDR5(20.000)
Depolama (SSD): Corsair mp600 pro nh 1TB PCIe 4.0 NVMe M.2 (8.200)
Kasa: Msi mag 130r pz (5.200)
Güç Kaynağı (PSU): Nzxt C850 3.1 850W 80+ gold (6.500)

Sistemim bu şekildedir. Toplaması 3 ay sürdü ve indirim kovalamaya çalıştım.
Şuan aynı bileşenleri almaya kalktığında 130 bin civarı ediyor ben 110 bin civarına çözdüm. Sistemde bütün parçalarda kablo gizleme olayı var. Yorumlar mısınız.Alıntıyı görüntüle
Keşke ekran kartı olarak pure modelini alsaydınız hocam çok daha güzel dururdu
 
İşlemci: AMD Ryzen 7 7800X3D (13.400)
Sıvı Soğutucu: Lian li hydro-shift ii 360CL(7.000)
Anakart: MSI B850 Gaming Plus PZ (10.000)
Ekran Kartı: Sapphire nitro 9070XT (39.200)
Bellek (RAM): Goodram 32GB (2x16GB) 6000MHz CL30 DDR5(20.000)
Depolama (SSD): Corsair mp600 pro nh 1TB PCIe 4.0 NVMe M.2 (8.200)
Kasa: Msi mag 130r pz (5.200)
Güç Kaynağı (PSU): Nzxt C850 3.1 850W 80+ gold (6.500)

Sistemim bu şekildedir. Toplaması 3 ay sürdü ve indirim kovalamaya çalıştım.
Şuan aynı bileşenleri almaya kalktığında 130 bin civarı ediyor ben 110 bin civarına çözdüm. Sistemde bütün parçalarda kablo gizleme olayı var. Yorumlar mısınız.Alıntıyı görüntüle
Hocam ekran kartı destekleyicimi alsaniz birtane çok ağır duruyor belki zamanla yamulma yapabilir
 
Sistem sade, şık kablolama da çok iyi duruyor. Fiyatı kenara bırakırsak Nitro+ Polar versiyonu çok güzel dururmuş ama çok saçma harbiden fiyat olarak. Gerçi buna Phantom Link destekli anakart da lazımdı sanırım.


Alternatif:
 
ggüzel sistem hayırlı olsun
 
Hayırlı olsun bence çok başarılı olmuş tek sıkıntı ekran kartı biraz kütük gibi kalmış ama o da farklı bir tarz neticede
 
Keşke ekran kartı olarak pure modelini alsaydınız hocam çok daha güzel dururdu
Açıkçası ben de düşündüm fakat 9070xt kartlari arasında A tier olduğu için bunu tercih ettim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam ekran kartı destekleyicimi alsaniz birtane çok ağır duruyor belki zamanla yamulma yapabilir
Kendi kutusundan çıkan destekleme aparatını taktım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sistem sade, şık kablolama da çok iyi duruyor. Fiyatı kenara bırakırsak Nitro+ Polar versiyonu çok güzel dururmuş ama çok saçma harbiden fiyat olarak. Gerçi buna Phantom Link destekli anakart da lazımdı sanırım.


Alternatif:
Aslında ikisine de baktım fakat xfx mercurynin stoğu yoktu ben alırken polar versiyonu da çok pahaliydi. Teşekkür ederim hocam yorumların için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hayırlı olsun bence çok başarılı olmuş tek sıkıntı ekran kartı biraz kütük gibi kalmış ama o da farklı bir tarz neticede
Evet gerçekten kütük gibi duruyor ben farklıyım diyor kasanın içinde ama yine de yakışıklı bir gpu 🤣
 
Son düzenleme:
Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın gayet dengeli ve güzel bir sistem olmuş, yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi (eğer göremediğimiz bir destek yoksa) ekran kartı desteği almanızı tavsiye ederim.
 
Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın gayet dengeli ve güzel bir sistem olmuş, yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi (eğer göremediğimiz bir destek yoksa) ekran kartı desteği almanızı tavsiye ederim.

1000145498.webp
Çok teşekkür ederim. Sizce bu iş görür mü yoksa altına koyulanlardan mı almalıyım
 
Geri
Top