2 set alırsın basarsın kuponu 800 tl ye geliruygun ama başka fanla güzel görünmez bence.
Gamepower in fanları da mi 6 pinliydikendi fanları dışında kontrolcuye fan takılmıyor extra başka marka takayım dersen he takarsın ama 6 pinlli olması lazım
nasıl geliyor 800e başka kuponmu var2 set alırsın basarsın kuponu 800 tl ye gelir
argbleri klasik girişli fakat huba a giren fanların uçlarının 6 pin olduğu yaziyor bu sete özel yada bu setlere özel sorabilirsin ai ya yada aratabilirsinGamepower in fanları da mi 6 pinliydi
Bu arada nerede yazıyor 6 pinli diye. Sırf kontrolcü parasına diye paylaşmıştım
Ust taraf boşsa alıp kullanabilirsin.Bir sorum olacak, anakartımda argb desteği var fakat çok bilgim yok bu konularda. Sıvı soğutma kullanmadığım için kasanın üst tarafında egzoz fanı olarak kullanabilir miyim? Renk uyumu vs sıkıntı olur mu?
Moontech XR Wood kasa, Gigabyte X870 Gaming Wıfı 6 anakartım var. GCC üzerinden anakart ile tüm fanları aynı moda alabiliyorum. Anakarta 1 tane kablo bağlı aslında. Fanlar arasında bağlantı yapsam aynı renkleri yakalayabilir miyim?
Evet hub dan anakart bağlantısı için 3 pin argb 4 pin pwm kablosu çıkıyormuş. Tabi hub a sata ile güç vereceksin2 adet ARGB girişi (3-pinli) girişi var anakartımda bulunmakta. 6 adet de SYS_FAN girişi var. Kasada zaten bir tane kontrolcü vardı, bir ARGB girşini kontrolcüye bağlamıştım. Diğer ARGB girişini de bu kontrolcüyle bağlasam olur galiba.
Not: MSI PRO B650-A WIFI anakartım var.
bedava sayılır ya1200 rpm de iş görür. Yanında kumandalı kontrolcüsü de var.Hawk Gaming HF120 Silentforce 120mm ARGB Üçlü Kontrolcü ve Kumada Dahil Siyah Kasa Fanı Fiyatları ve Özellikleri
Hawk Gaming HF120 Silentforce 120mm ARGB Üçlü Kontrolcü ve Kumada Dahil Siyah Kasa Fanı en iyi özellikleri ve gerçek kullanıcı yorumları uygun fiyatlarla n11'de. Kampanyalı ve uygun fiyatlarla satın al.www.n11.com
anlik150 kuponuyla 600 TL ye geliyor.
Kontrolcülü sadece bu fanla kullanılsa bile fiyatı iyi yine.bedava sayılır ya
Eveet üstat KütahyaEvet hub dan anakart bağlantısı için 3 pin argb 4 pin pwm kablosu çıkıyormuş. Tabi hub a sata ile güç vereceksin
Bu arada Kutahyali mısın![]()
Vay topraamEveet üstat Kütahya
Teşekkür ederim cevabın için, ekran kartının altına koyacaktım fanları. Ekran kartını rahatlatır en azından.