🔥İndirim Arctic Liquid Freezer Iıı Pro 360 5.399 TL 3 Taksit Hepsiburada Satıcılı

kyemre058

80+ Gold
Katılım
29 Mart 2026
Mesajlar
5,256
Reaksiyon skoru
2,554
araştırmalarım beni yanıltmıyorsa 180A olan RGB siz 184A olan RGB li model
 
Uçaklara hayranlığı olan biri evinde Airbus A380 motor sesini duymak istiyorsa alsın performans olarak iyi soğutucu.
Max RPM de çalıştırmazsan da o kadar ses çıkıyormu hocam
 
argb modeli 5600'den satılıyordu zaten ama bu siyahta indirim falan yok düz 5000 yapsalar alınır.
 
Max RPM de çalıştırmazsan da o kadar ses çıkıyormu hocam
Ben arkadaşa montajladım otomatik PWM profilde çok ses çıkarıyordu. Yani evet normal bir soğutucuya göre bayağı sesliydi. Dereceye göre milimetrik fan ve pompa ayarı çekmek zorunda kaldık.
 
Ben arkadaşa montajladım otomatik PWM profilde çok ses çıkarıyordu. Yani evet normal bir soğutucuya göre bayağı sesliydi. Dereceye göre milimetrik fan ve pompa ayarı çekmek zorunda kaldık.
Onu zaten hangi soğutucuyu alırsan al yapman gerekiyor hocam. Otomatik PWM de belki 50 dereceyi geçince fulluyordu RPM leri. Fan ve pompa ayarı çektikten sonraki sesi nasıldı önemli olan kısmı o zaten.
 
Onu zaten hangi soğutucuyu alırsan al yapman gerekiyor hocam. Otomatik PWM de belki 50 dereceyi geçince fulluyordu RPM leri. Fan ve pompa ayarı çektikten sonraki sesi nasıldı önemli olan kısmı o zaten.
Genel olarak Pro modeli sesli çalışıyor. Daha önce NZXT ve Lian Li montajladım hiçbirinde bir saat boyunca fan pompa ayarıyla uğraşmadım. Bana kalırsa ses takıntısı olan almasın. Pro fanları sesli tüm incelemelerde de görülüyor.
 
Genel olarak Pro modeli sesli çalışıyor. Daha önce NZXT ve Lian Li montajladım hiçbirinde bir saat boyunca fan pompa ayarıyla uğraşmadım. Bana kalırsa ses takıntısı olan almasın. Pro fanları sesli tüm incelemelerde de görülüyor.
Üzerindeki fanlar 3000 RPM kadar çıkabiliyor, 3000 RPM sessiz çalışan fan olmaz zaten. Varsayılan ayarlarda kullanılmaz bu ürünler, custom curve yapmanız gerekir.

Karşılaştırdığınız diğer modelleri tahmin edebiliyorum, yüksek ihtimal 2400-2600 RPM ve daha düşük statik basınç sağlayan modellerdir

Edit: Pro modellerinde genel sorun 1300 RPM sonbrasında humming (bizde uğultu) denilen sesi çıkartmaları. Bunun için de LN serisi çıkardılar, RPM aşağıya çektiler ve fan yaprak sayısını değiştirdiler. Tahminimce bilinçsiz sırf artic diye alıp kullanan tonlarca insanın bu fan çok sesli aga demesi sonrası son kullanıcı için downgrade gittiler.
 
Son düzenleme:
bunu bide 170mm lian li kasaya taktın mı tam uçak mod :) çok iyi soğutucu kesinlikle ama montajı biraz uğraştırıyor, pro modeller çok sesli zaten arkadaşlar bahsetmiş, fan değişikliği ile daha sessiz sonuç alınabilir ama o şekilde de fiyatı 7-8k bulur... sırf bu yüzden phantom spirit taktım (7 bakır borulu) 14700k işlemcime açıkçası öncelikle kule tipi ile denemek istedim (eski soğutucum 240mm msı coreliqiud yetersiz kalıyordu) şuan için iyi sonuç aldım birde işlemciye LGA 1700 frame taktım öncesinde.
 
1 haftadır kullanıyorum bit pazarından aldım 1.000 TL'ye. Ses falan sıkıntısı asla yok. R5 9600X 5.65 GHZ oc. pbo açık 120W cinebech r23 20 dakika testte max 83 derece kasa kapağı kapalı. Oyunlarda 75 watta 5.6ghz'de 61-62 derece.
 
1 haftadır kullanıyorum bit pazarından aldım 1.000 TL'ye. Ses falan sıkıntısı asla yok. R5 9600X 5.65 GHZ oc. pbo açık 120W cinebech r23 20 dakika testte max 83 derece kasa kapağı kapalı. Oyunlarda 75 watta 5.6ghz'de 61-62 derece.
Pbo vb ayarlarını atarmısın
Fan curve de olur
 
Geri
Top