Max 50.000 TL Laptop Önerisi!

Ankarada çok güzel bir laptop vardı, satmış :/ 32gb ddr5 ram, 2.5K 240Hz 500nits ekran, max-p rtx 4070'li legion 5 slim. 42000tl. Sağlık olsun. Bakalım ne var şu an başka.
Hobbala harbi iyiymis ama şefim 2. El kullanicisina bagli alinir ya bazilari gercekten cok bakimsiz pis kullaniyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ilk link mantikli lenovo olan ama digeri pahali o fiyata sifir 5060 alinir zaten
 
Hobbala harbi iyiymis ama şefim 2. El kullanicisina bagli alinir ya bazilari gercekten cok bakimsiz pis kullaniyor.
Ankara tarafına işim düşseydi ben alacaktım aslında. Satılmamıs olsaydı size onerecektim ben gidemiyorum siz alın diye. Temizdi hakikaten baya cekmisti fotografını.


Ilk link mantikli lenovo olan ama digeri pahali o fiyata sifir 5060 alinir zaten
-
edit: Sıfır piyasası cok da farklı değilmiş. haklısınız. Almaya değmez. Ankara içi bulmaya çalıştım fakat ''fırsat'' laptop bulamadım.
 
Ankara tarafına işim düşseydi ben alacaktım aslında. Satılmamıs olsaydı size onerecektim ben gidemiyorum siz alın diye. Temizdi hakikaten baya cekmisti fotografını.



-
edit: Sıfır piyasası cok da farklı değilmiş. haklısınız. Almaya değmez. Ankara içi bulmaya çalıştım fakat ''fırsat'' laptop bulamadım.
Hocam tuf serisinde a ve f farki nedir ? Kasa kalitesi ile mi alakali ve hangisi daha premium oluyor ?
 
Hocam tuf serisinde a ve f farki nedir ? Kasa kalitesi ile mi alakali ve hangisi daha premium oluyor ?
2026 kasalarından haberim yok fakat farklı kasa kalitelerine sahip seriler normalde. A serisinin soğutması F serisine göre biraz daha geride. F serisi A serisine göre daha alınabilir olsa da düşük segmentte kalıyor. Çok giriş seviyesi bence, Lenovo LOQ'da Lenovo'nun giriş seviye serisi ama lenovo giriş seviyesi laptopları iyi yapıyor.
 
2026 kasalarından haberim yok fakat farklı kasa kalitelerine sahip seriler normalde. A serisinin soğutması F serisine göre biraz daha geride. F serisi A serisine göre daha alınabilir olsa da düşük segmentte kalıyor. Çok giriş seviyesi bence, Lenovo LOQ'da Lenovo'nun giriş seviye serisi ama lenovo giriş seviyesi laptopları iyi yapıyor.
Yani siz Asus tuf A ve F serileri iyi değil mi diyosunuz ? Hocam ben de bunlardan birini almayı düşünüyordum hatta lenovo loq lardan 5 10 bin daha pahali iyidir vs diye
 
Yani siz Asus tuf A ve F serileri iyi değil mi diyosunuz ? Hocam ben de bunlardan birini almayı düşünüyordum hatta lenovo loq lardan 5 10 bin daha pahali iyidir vs diye
2023 Asus tuf a15 serisini 3 yıl kullandım. Genel olarak sevdiğim bir cihazdı ekran parlaklığı (250nit) ve işlemcinin sıcak (85-90derece)çalışması hariç şikayetim olmadı. Belirtmeden geçmeyim işlemcisi sıcak çalışsa da laptop asla performans kısmıyor. Geçenlerde a16 serisini inceledim önceki serilere göre soğutma performansı daha iyi diyebilirim. Yerinde olsam Asusun R7 260/16gb/5060 lı modelini alırım.
 
Yani siz Asus tuf A ve F serileri iyi değil mi diyosunuz ? Hocam ben de bunlardan birini almayı düşünüyordum hatta lenovo loq lardan 5 10 bin daha pahali iyidir vs diye
akşam yeni kasalarını araştırıp cevap vereceğim size, yine de 5-10 bin tl fark vermeye değeceğini sanmam. Ama evet, seri olarak baktığımızda LOQ'u Tuf serisine tercih ederim. Fiyat avantajı varsa veya konfigürasyonu iyiyse TUF da alınabilir. İlk tercih değil sadece.
 
2023 Asus tuf a15 serisini 3 yıl kullandım. Genel olarak sevdiğim bir cihazdı ekran parlaklığı (250nit) ve işlemcinin sıcak (85-90derece)çalışması hariç şikayetim olmadı. Belirtmeden geçmeyim işlemcisi sıcak çalışsa da laptop asla performans kısmıyor. Geçenlerde a16 serisini inceledim önceki serilere göre soğutma performansı daha iyi diyebilirim. Yerinde olsam Asusun R7 260/16gb/5060 lı modelini alırım.
Sanirim oyle yapicam temmuzun 5 ini bekliyorum. Maas yattigi gibi alirim.
 
Bende bunun u7-255h/24gb/5070/240hz'li modeli var hatta foruma ufak bir inceleme yazmıştım pil hariç genel olarak memnunum. Senin attığın modelin ekranı kötü %62.5sRGB var. Ayrıca Trendyolun kendinden alırsan 50.000tlye gelir.
Hocam pil onemli degil sarjda kullanirim. Srgb orani dusuk ama sizce cok mu kotudur ? Oyun oynamak icin uzer mi yani.
 
Hocam pil onemli degil sarjda kullanirim. Srgb orani dusuk ama sizce cok mu kotudur ? Oyun oynamak icin uzer mi yani.
Seninki ryzen işlemci olduğu için pili daha iyidir. Ben %100sRGB olması taraftarıyım. Film falan izlerken tat vermez ama harici bi monitörle kullanacaksan olabilir. Performans kısmına gelirsek üzmez.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,313
Mesajlar
11,075,892
Üyeler
198,102
Son üye
1lberkay
Geri
Top