❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Whatsapp kaos, supervisorleri de uyanmış. Onu sormadım, anladığım kadarıyla indirim için bir saate cronjob kurulmuş ama sorun stokta. Stok bilgisi infinity bırakılmış. Bu bağlamda atıyorum Stok 50 olması gerekiyorduysa, ilk 50 ye yollarlar. Ama kalanı zor iş. Belli olmaz, sabah şirketin kararına bakar. Ama görünen tablo iyi değil.
oo iyi o zaman tebilon sinerji alanlar yaşadı
 
Whatsapp kaos, supervisorleri de uyanmış. Onu sormadım, anladığım kadarıyla indirim için bir saate cronjob kurulmuş ama sorun stokta. Stok bilgisi infinity bırakılmış. Bu bağlamda atıyorum Stok 50 olması gerekiyorduysa, ilk 50 ye yollarlar. Ama kalanı zor iş. Belli olmaz, sabah şirketin kararına bakar. Ama görünen tablo iyi değil.
ddr4 lere bu kadar yoğunluk olmamıştır diye umuyorum..
artık alanlara hayırlı olsun alamayan arkadaşlarda sonraki sefere
 
Geri
Top