deneLexar 7600mhz hala duruyo alsak iptal gelirmi?
deneLexar 7600mhz hala duruyo alsak iptal gelirmi?
Taksit yok hep faiz işlio2 bine düşmeden kartımı girmeye tenezzül dahi etmem
Mesai 9da başlamıyor muydu senin kral?Dava diyen arkadaşlar mailinize gelen satış sözleşmesini okur musunuz rica ediyorum satın alım yaparken zaten adam sana bu infoyoyu veriyor kabul ettim diyip giriyorsun şov yapma bişe yapamazsın
SSD ne var? Lazım çünkü ucuz varsa d
Hemen bir epyc işlemci çözelimbize şundan lazım
Aynı soruyu ben soracaktım tam şimdi.Hocam allah aşkına, sinerjiden misin ih mi? Bence de alamayız bu arada, size katılıyorum. Sorum dürüst.
2 bin liraya normal dönemde 1tb ssd bile alamıyordun geçen sene ne diyorsun sen2 bine düşmeden kartımı girmeye tenezzül dahi etmem
Sadece sipariş iptalleri bile büyük uğraş, bir de sanal pos firmasına dert anlatmaları lazım milyonlarla lira iade yapmaları gerekecek malum…Bir sürü dava ve icra ile uğraşacaklar diyenler var. Bir tane grupta şu yazılmış sen düşün yani bilmediğimiz nasıl tavırlar olacaktır
Alıntıyı görüntüle
Ben 6 bin liraya cl32 16x2 ram almışım beyim. 2tb ssd ye 8 mi veririm bu saatten sonra? Tebilon'un işine geliyorsa. 2den yukarı çıkmam.2 bin liraya normal dönemde 1tb ssd bile alamıyordun geçen sene ne diyorsun sen![]()
ramler gelirse ben işlerim veriyi sorun değilHemen bir epyc işlemci çözelim
Hayır basic bir kullanıcıyım da yazılan yorumların şımarıklık seviyesi biraz triggerledi beni okudum kabul ediyorum dedikleri kutucukların içerisinde yazan maddelerden bir haber şekilde şov yapan insanlara sinirlenip açtım hesabıHocam allah aşkına, sinerjiden misin ih mi? Bence de alamayız bu arada, size katılıyorum. Sorum dürüst.
Ürünleri ayrı düzenliyorlar bir de forum için şuralara da bir bakın diye birkaç kişi yönlendirmişler.Sadece sipariş iptalleri bile büyük uğraş, bir de sanal pos firmasına dert anlatmaları lazım milyonlarla lira iade yapmaları gerekecek malum…
Sabah 5 de kaldırmışlar birilerini sanırım ürünleri düzenliyor ufaktan.