❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Dava diyen arkadaşlar mailinize gelen satış sözleşmesini okur musunuz rica ediyorum satın alım yaparken zaten adam sana bu infoyoyu veriyor kabul ettim diyip giriyorsun şov yapma bişe yapamazsın
Mesai 9da başlamıyor muydu senin kral?
 
Hocam allah aşkına, sinerjiden misin ih mi? Bence de alamayız bu arada, size katılıyorum. Sorum dürüst.
Hayır basic bir kullanıcıyım da yazılan yorumların şımarıklık seviyesi biraz triggerledi beni okudum kabul ediyorum dedikleri kutucukların içerisinde yazan maddelerden bir haber şekilde şov yapan insanlara sinirlenip açtım hesabı :D
 
Fiyatlarda hata olacağını sanmam çünkü değerler çok farklı hep 6300 6400 6580 3580 3620 falan bunlar çok muazzam büyük indirimler ama nasıl bu fiyata bunları satıyorlar veya satacaklar aklım almıyor ya
 
Sadece sipariş iptalleri bile büyük uğraş, bir de sanal pos firmasına dert anlatmaları lazım milyonlarla lira iade yapmaları gerekecek malum…

Sabah 5 de kaldırmışlar birilerini sanırım ürünleri düzenliyor ufaktan.
Ürünleri ayrı düzenliyorlar bir de forum için şuralara da bir bakın diye birkaç kişi yönlendirmişler.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,799
Mesajlar
11,070,798
Üyeler
197,982
Son üye
tuwanr
Geri
Top