🔥İndirim Arctic Liquid Freezer Iıı Pro 360 5.399 TL 3 Taksit Hepsiburada Satıcılı

Onu zaten hangi soğutucuyu alırsan al yapman gerekiyor hocam. Otomatik PWM de belki 50 dereceyi geçince fulluyordu RPM leri. Fan ve pompa ayarı çektikten sonraki sesi nasıldı önemli olan kısmı o zaten.
0 ses ile kullanıyorum Pro ARGB modelini, 7800x3d var RPM i %20 de sabitledim, %20 RPM ile prime95, cinebench multi core, occt gördüğüm max sıcaklık 79 dereceydi geçen yaz. Minimum RPM de bile banamısın demeden soğutuyor.
Ama evet ayar yapmazsan endüstriyel jeneratörler gibi sesi var.
 
0 ses ile kullanıyorum Pro ARGB modelini, 7800x3d var RPM i %20 de sabitledim, %20 RPM ile prime95, cinebench multi core, occt gördüğüm max sıcaklık 79 dereceydi geçen yaz. Minimum RPM de bile banamısın demeden soğutuyor.
Ama evet ayar yapmazsan endüstriyel jeneratörler gibi sesi var.
Pompa sesi nasıl hocam dip ses vızıltı vs. var mı
 
üründe şu anda hb de 500 tl kupon var. ayrıca visa kart ile alırsanız ekstra 350 daha indirim var. son 1 ürün. 4549 tl ye alınabiliyor. visa indirimi ödeme esnasında yansıyor
1782243921934.webp
 
Yaklaşık 1 sene ARGB olan ve Pro olmayan 240 modelini kullandım. Sonra Lian Li A3'e geçince değiştirmek zorunda kaldım. Yerine Ryujin 3 240 aldım. Genel olarak LF3 güzel soğutucu. Ama almayı düşünenler için radyatör standarttan kalın olduğundan her kasada kolay bir sonuç alınamayabilir. Hatta biri aynı kasada sorunsuz kullanırken başka biri anakartın ram konumlanması ve ramlerden dolayı sıkıntı yaşayabilir. Corsair 465X'te kullanabilmek için kasaya ekstra delikler açmak zorunda kaldım bu yüzden :). Lian Li A3'te ise kıyamadım delik açmaya ve yeni soğutucu aldım. Montaj konusuna gelince ise, sanırım en hızlı ve en kolay montajı yapılan soğutuculardan olabilir, tabi ki az önce bahsettiğim husus çok önemli. Yoksa uğraştırır.
 
9800x3d işlemci de kullanıyorum performans olarak çok iyi fan ayarları yapmak şart. Nadiren de olsa gaza gelip havaalanı etkisi yaratıyor odamda ama performansından dolayı göz ardı edebiliyorum
 
Pompa sesi nasıl hocam dip ses vızıltı vs. var mı
Kulağını pompanın dibine yaklaştırınca çok hafif bir ses var ama normal şekilde duyamazsın, bunu da zaten hangisinde yapsan gelir muhtemelen. Sessiz modda kullanıyorum gayet serin ve sessiz çalışıyor. Kasa uyumlu mu? ona dikkat et ama, genel olarak tavsiye ederim. Ryzen 7 9700X ile kullanıyorum OC ve PBO açık.
 
Ek visa indirimi premium hesaplar icin gecerli galiba. Bir de AIOyu bitirmisler.

Alphacool T38 240mmden gecmeyi dusunuyordum aslinda ama fanlari sesliyse soru isareti oldu. Gerci T38le ayni jeti uyarlamislardir, kasa kanatlanip ucacak gibi hissediyorum bazen. Radyator kalinliklari iki AIOnun da ayni 38mm. Lian Li 216ya tam sigsa da backplate tarafina pek yaklastirmamak gerekiyor, bunda da aynidir o zaman.
 
Ek visa indirimi premium hesaplar icin gecerli galiba. Bir de AIOyu bitirmisler.

Alphacool T38 240mmden gecmeyi dusunuyordum aslinda ama fanlari sesliyse soru isareti oldu. Gerci T38le ayni jeti uyarlamislardir, kasa kanatlanip ucacak gibi hissediyorum bazen. Radyator kalinliklari iki AIOnun da ayni 38mm. Lian Li 216ya tam sigsa da backplate tarafina pek yaklastirmamak gerekiyor, bunda da aynidir o zaman.
Evet premium için di. 70 lira verip alınabilirdi premium. kasama sığacak olsa ziraat visa ile alacaktım. 500 hb kuponu + 350 visa indirimi + 250 ziraat e-ticaret alışveriş kampanyası ile 4300 liraya kadar düşüyordu. ama radyatör kasama sığmayacağı için almadım.
 
Tak çalıştır haliyle lian li galahad 2 de gürültülü çalışıyor. Küçük bir curve ayarı ile sıfır seste çalışıyor. Bu ayarları marka farketmeksizin yapmanız gerekli konfor için.

Bu arada satıcısı hepsiburadalı satış yok stok bitti muhtemelen.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,612
Mesajlar
11,078,997
Üyeler
198,157
Son üye
furknxbet
Geri
Top