Asulgard
80+ Bronze
- Katılım
- 20 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 1,418
- Reaksiyon skoru
- 1,039
0 ses ile kullanıyorum Pro ARGB modelini, 7800x3d var RPM i %20 de sabitledim, %20 RPM ile prime95, cinebench multi core, occt gördüğüm max sıcaklık 79 dereceydi geçen yaz. Minimum RPM de bile banamısın demeden soğutuyor.Onu zaten hangi soğutucuyu alırsan al yapman gerekiyor hocam. Otomatik PWM de belki 50 dereceyi geçince fulluyordu RPM leri. Fan ve pompa ayarı çektikten sonraki sesi nasıldı önemli olan kısmı o zaten.
Ama evet ayar yapmazsan endüstriyel jeneratörler gibi sesi var.