Televizyon Arıyorum Yeni Evlilik

Arkadaşlar yeni evleniyorum malumunuz para bitti bu süreç insanı çok yoruyor
Şu televizyonu buldum siparişte verdim ama daha iyi Fp bulabileceğim bir ürün var mıdır?
Öncelikle hayırlı olsun hocam...
Ben de yaklaşık birkaç ay önce senin şu an geçtiğin yoldan geçtim.
Ben de Next aldım ancak 65'' Mini-Led olan modeli aldım. O nedenle sana Next bazında fikirlerimi ileteyim;

Öncelikle malzeme kalitesi düşük falan demişlerdi ancak hiç beklediğim gibi çıkmadı. Gayet fiyatıyla paralel bir kalite var. Ben memnunum yani.
İkinci olarak da kargoyla geldi ancak servis kurulum yapmaya geldiğinde kasa yamuk çıktı, hasarlıydı yani. Ancak bu konuda Next'i aradım ve ürünü direkt geri kargolayın dediler. Hatta kargo gelip evimden aldı, yeni sıfır ürün aynı gün kargoya verildi. Keşke hasarsız çıksaydı ancak servis ve müşteri hizmetleri olarak ben tam puan veririm kendilerine.
Son olarak da kumandası hiç yakışıklı değil, ben beğenmedim ama en nihayetinde kumanda :D

Senin modelin de üzeceğini zannetmem, ben QLED'ler biraz parlaklığı düşük diye tercih etmedim.

Tekrardan Allah mesut etsin, bir yastıkta kocatsın, tebrik ederim...
 
Arkadaşlar yeni evleniyorum malumunuz para bitti bu süreç insanı çok yoruyor
Şu televizyonu buldum siparişte verdim ama daha iyi Fp bulabileceğim bir ürün var mıdır?
evliliğiniz hayırlı olsun hocam

fp olrarak güzel televizyon almışsınız diğer modellerinde daha iyisi pek yok

bu arada teekrar hayırlı olsun
 
Öncelikle hayırlı olsun hocam...
Ben de yaklaşık birkaç ay önce senin şu an geçtiğin yoldan geçtim.
Ben de Next aldım ancak 65'' Mini-Led olan modeli aldım. O nedenle sana Next bazında fikirlerimi ileteyim;

Öncelikle malzeme kalitesi düşük falan demişlerdi ancak hiç beklediğim gibi çıkmadı. Gayet fiyatıyla paralel bir kalite var. Ben memnunum yani.
İkinci olarak da kargoyla geldi ancak servis kurulum yapmaya geldiğinde kasa yamuk çıktı, hasarlıydı yani. Ancak bu konuda Next'i aradım ve ürünü direkt geri kargolayın dediler. Hatta kargo gelip evimden aldı, yeni sıfır ürün aynı gün kargoya verildi. Keşke hasarsız çıksaydı ancak servis ve müşteri hizmetleri olarak ben tam puan veririm kendilerine.
Son olarak da kumandası hiç yakışıklı değil, ben beğenmedim ama en nihayetinde kumanda :D

Senin modelin de üzeceğini zannetmem, ben QLED'ler biraz parlaklığı düşük diye tercih etmedim.

Tekrardan Allah mesut etsin, bir yastıkta kocatsın, tebrik ederim...
Hocam ço teşekkür ediyorum Allah razı olsun askı aparatı çıktı mı kutunun içerisinden?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

evliliğiniz hayırlı olsun hocam

fp olrarak güzel televizyon almışsınız diğer modellerinde daha iyisi pek yok

bu arada teekrar hayırlı olsun
Allah razı olsun sağolun varolun
 
Hocam ço teşekkür ediyorum Allah razı olsun askı aparatı çıktı mı kutunun içerisinden?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Allah razı olsun sağolun varolun
Yok hocam askı aparatı çıkmadı. Servis ücretli verebiliyor ellerinde oluyor ama internetten daha uyguna ve sağlamını bulursun.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,011
Mesajlar
11,072,624
Üyeler
198,028
Son üye
yigitgrbz
Geri
Top