Öncelikle hayırlı olsun hocam...
Ben de yaklaşık birkaç ay önce senin şu an geçtiğin yoldan geçtim.
Ben de Next aldım ancak 65'' Mini-Led olan modeli aldım. O nedenle sana Next bazında fikirlerimi ileteyim;
Öncelikle malzeme kalitesi düşük falan demişlerdi ancak hiç beklediğim gibi çıkmadı. Gayet fiyatıyla paralel bir kalite var. Ben memnunum yani.
İkinci olarak da kargoyla geldi ancak servis kurulum yapmaya geldiğinde kasa yamuk çıktı, hasarlıydı yani. Ancak bu konuda Next'i aradım ve ürünü direkt geri kargolayın dediler. Hatta kargo gelip evimden aldı, yeni sıfır ürün aynı gün kargoya verildi. Keşke hasarsız çıksaydı ancak servis ve müşteri hizmetleri olarak ben tam puan veririm kendilerine.
Son olarak da kumandası hiç yakışıklı değil, ben beğenmedim ama en nihayetinde kumanda
Senin modelin de üzeceğini zannetmem, ben QLED'ler biraz parlaklığı düşük diye tercih etmedim.
Tekrardan Allah mesut etsin, bir yastıkta kocatsın, tebrik ederim...