30 Bin TL Altı Telefon Önerisi

EnesN61

80+
Katılım
30 Mayıs 2024
Mesajlar
28
Reaksiyon skoru
11
Arkadaşlar selam, bütçemi daha çok yeni motor için harcamak istiyorum ancak şu anki telefonumdan (Redmi 10 2022) kurtulmak istiyorum. Neredeyse 4 sene olacak ve 1 günü çıkartmak imkansız yarım gün anca, kamerası da artık çok yetersiz titreşim engelleyici bile yok. Samsung A56, POCO X8 Pro, Redmi Note 15Pro+ gibi gibi birkaç telefon baktım ama bu civarlarda bir sürü model var. Ne tavsiye edersiniz? Kararsız kaldım.
 
Arkadaşlar selam, bütçemi daha çok yeni motor için harcamak istiyorum ancak şu anki telefonumdan (Redmi 10 2022) kurtulmak istiyorum. Neredeyse 4 sene olacak ve 1 günü çıkartmak imkansız yarım gün anca, kamerası da artık çok yetersiz titreşim engelleyici bile yok. Samsung A56, POCO X8 Pro, Redmi Note 15Pro+ gibi gibi birkaç telefon baktım ama bu civarlarda bir sürü model var. Ne tavsiye edersiniz? Kararsız kaldım.
kullanım amacınız nedir ve maks bütçe 30 mudur
 
kullanım amacınız nedir ve maks bütçe 30 mudur
Kamerası önemli, aynı şekilde batarya ve hızlı şarjda ve ekran tabi. Bütçemin geri kalanını motorumu yükseltmek için kullanacağın o yüzden çok açılmak istemiyorum. Sizin tavsiyeniz nedir
 
Kamerası önemli, aynı şekilde batarya ve hızlı şarjda ve ekran tabi. Bütçemin geri kalanını motorumu yükseltmek için kullanacağın o yüzden çok açılmak istemiyorum. Sizin tavsiyeniz nedir
Görüntüsüne çok takılmam dersen Honor 600 bakabilirsin onun dışında A57 de aklında bulunsun
 
Görüntüsüne çok takılmam dersen Honor 600 bakabilirsin onun dışında A57 de aklında bulunsun
Honor çakma iPhone gibi duruyor çok hoşuma gitmedi , a56 ile 57 arasında aman aman fark göremedim ama 57'nin ince olması hoşuma gitti. S25 Fe'de aklımda var kablosuz şarj olması dikkatimi çekiyor.
 
Arkadaşlar selam, bütçemi daha çok yeni motor için harcamak istiyorum ancak şu anki telefonumdan (Redmi 10 2022) kurtulmak istiyorum. Neredeyse 4 sene olacak ve 1 günü çıkartmak imkansız yarım gün anca, kamerası da artık çok yetersiz titreşim engelleyici bile yok. Samsung A56, POCO X8 Pro, Redmi Note 15Pro+ gibi gibi birkaç telefon baktım ama bu civarlarda bir sürü model var. Ne tavsiye edersiniz? Kararsız kaldım.

Nothing Phone 3a veya 3A pro. A56 A57 gibi telefonlara birebir. tasarımı daha değişik ve güzel yazılım reklamsız ve gereksiz yazılımsız.
 
Nothing Phone 3a veya 3A pro. A56 A57 gibi telefonlara birebir. tasarımı daha değişik ve güzel yazılım reklamsız ve gereksiz yazılımsız.
Nothing phone'u duydum ama çok bilmiyorum. Samsung a56'dan fln daha üstün bir özelliği fln var mı siz hangisini tercih ederdiniz.
 
Nothing phone'u duydum ama çok bilmiyorum. Samsung a56'dan fln daha üstün bir özelliği fln var mı siz hangisini tercih ederdiniz.
3a pro s25 ultra seviyesinde bir telekameraya sahip. periskoplu kamerası var yani 3x zoom gerçek zoom. a56da bu yok. a56 mmetal cerceve ama geniş kenarlıkları var. 3a pro ise daha ince cerceve ama plastik/cam kasası var.

nothing phone 3a pro da reklam yok, gereksiz yazılımlar yok. herşeyi sen yüklüyorsun. yazılımı teertemiz ve akıcı uzun süre takılmaz donmaz. işlemcisi de segmentien göre güçlü.

Tasarım ve glyph ışıkları ise en özel kısmı, gören herkes sana ne olduğunu soracak. Samsung ile göz önünde olmazsın ama nothing ile baya biri sana ilgi gösterecek.
 
3a pro s25 ultra seviyesinde bir telekameraya sahip. periskoplu kamerası var yani 3x zoom gerçek zoom. a56da bu yok. a56 mmetal cerceve ama geniş kenarlıkları var. 3a pro ise daha ince cerceve ama plastik/cam kasası var.

nothing phone 3a pro da reklam yok, gereksiz yazılımlar yok. herşeyi sen yüklüyorsun. yazılımı teertemiz ve akıcı uzun süre takılmaz donmaz. işlemcisi de segmentien göre güçlü.

Tasarım ve glyph ışıkları ise en özel kısmı, gören herkes sana ne olduğunu soracak. Samsung ile göz önünde olmazsın ama nothing ile baya biri sana ilgi gösterecek.
Tasarım ve ışık muhabbeti benimde hoşuma gitti hocam. Bozulmadan 3x yapması da güzel. Arkadaşımda s25fe var kablosuz şarj olması beni cezbediyor biraz. Ancak nothing'in kendine özgü tasarımı da hoşuma gitti çok kararsızım kaç gündür bunu düşünüyorum.
 
Tasarım ve ışık muhabbeti benimde hoşuma gitti hocam. Bozulmadan 3x yapması da güzel. Arkadaşımda s25fe var kablosuz şarj olması beni cezbediyor biraz. Ancak nothing'in kendine özgü tasarımı da hoşuma gitti çok kararsızım kaç gündür bunu düşünüyorum.
kamera onemli olmasaydi x8 pro 12/512.
 
Telefonun şarjı uzun gitsin diyorsan;
Poco x8 pro

Kamerası iyi olsun diyorsan;
Redmi note 15 pro+

Samsung önermem bu fiyat bandında iyi değil
 
kamera onemli olmasaydi x8 pro 12/512.
Kamera lazım hocam sürekli arkadaşlara sen çek bana at muhabbeti sıkıyor yoksa aklımdan geçti güzel telefon
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Telefonun şarjı uzun gitsin diyorsan;
Poco x8 pro

Kamerası iyi olsun diyorsan;
Redmi note 15 pro+

Samsung önermem bu fiyat bandında iyi değil
Pocoyu kamera olarak eledim, 15 pro+'da kamera olarak baktım a56 gibi değil renkler soluk klasik xiaomi kamerası gibi geldi. Kasa plastik sanırım
 
Geri
Top